Csepel Royal 3* városi/cruiser/fitnesz

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Gergely25 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • gyors, jól lehet közlekedni vele a Budapesten
  • az áttét minden tekintetben megfelel a városi közlekedésnek (42-16)
  • mutatós a gyári változat is
  • az ára elfogadható
  • komplett kerék elég jól megy városban
Hátrány
  • nekem kapásból elroppant a szabdonfutó (cserélték)
  • a nyereg kuka, ha ezen egy férfi lenyom egy szezont, fejet hajtok előtte
  • a féktől azért többet vártam
Tapasztalat

Ahogy átadták a bringát a boltban, csak címszavakban írom le:

  • a nyerget után kellett húzni mozgott
  • a féket utána kellett állítani 
  • a monoblokkot meg kellett kenni
Erre ajánlom

Városi közlekedésre kiváló alapanyag, kicsit még költeni kell rá, de remek gépet lehet belőle építeni, külön nem érdemes összerakni, egy jól fejleszthető városi bringa. 

UPDATE: Kapott egy XLC BS-R05 fékpofa szettet, és harap ez a fék is rendesen

Ennyiért vettem
119.900
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2018 városi/cruiser/fitnesz
17 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed / Fix, HiTen acél


anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 52 cm
  • 55 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 42T


lánc:

KMC Z510H 1/2” ×1/8”


fogaskoszorú:

Dicta 16T


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Csepel Luxus, magas peremes, Flip-Flop


hátsó agy:

Csepel Luxus, magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Bongo


kormányszár:

Csepel Goto, 25.4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel Piton


tömeg:

10,9 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Royal 3* váz méretek
1 válasz
utolsó: 2017. nov.
Csepel Royal 3* (2016) vázat érdemes-e már megvenni?
1 válasz
utolsó: 2016. okt.
Einzig vagy Csepel Royal 3*?
5 válasz
utolsó: 2013. ápr.
185cm-hez mekkora Csepel Royal 3* váz kell?
11 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Csepel Royal *** vélemények.
16 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 3* termékkel kapcsolatban: