Csepel Royal 3* városi/cruiser/fitnesz

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Dernovics avatar
1 vélemény
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • gyors
  • relatíve könnyű
  • gyönyörű
  • nincs váltó ( nem tud elromlani)
Hátrány
  • minden úthibát megérez az ember 
  • relatíve drága ( átlagi szegedi fizetés nettó 200 ezerhez képest drága)
  • nincs váltó ( emelkedőn azért el lehet fáradni)
Tapasztalat

Körülbelül 1 hónapja vásároltam. Sokat gondolkoztam rajta, hogy megéri-e 144 ezer Forintért. Végül megláttam boltban, és nem bírtam ellenállni. Fekete-fehér színben nagyon bejön, és sokan megcsodálták, hogy milyen szép kerékpár tulajdonosa lettem! Az ára azért ijesztő ígyis számomra, de sok embert kérdeztem, illetve itt is sok véleményt olvastam és ezek alapján arra jutottam, hogy 100 ezer Forint alatt normális biciklit sajnos nem lehet kapni, használtat pedig nem szerettem volna!

Nem fixi biciklinek használom, az még várat magára, viszont az elmondható, hogy ritkán van olyan Szegeden, hogy valaki lehagyna. Piszok gyors! Bár autóutakon gyorsan eléri az ember a végsebességet, ebben az esetben tanácsos áttételt váltani! Illetve emelkedőkön, ha valaki nem edzett, akkor jól jöhet a váltó. Én azért meg vagyok nélküle! Ami nagy hátránya, hogy tényleg nagyon ráz! Persze ebben közrejátszanak az utak borzasztó állapota, hihetetlen milyen állapotok uralkodnak Szegeden! 

Barátnőm is vett egy csepel velencei női biciklit. Összehasonlítva a kettőt, egy jó 5-10 km/h különbség van a két bicikli sebessége között! Viszont sokkal kényelmesebb az ő biciklije. Mind az ülés, mind a kormány. Valamit valamiért....

 

Összességében elégedett vagyok a biciklivel, mert gyorsan eljutok mindenhova. Napi szinten használom, busz és gyaloglás helyett, ezzel járok munkába. 2,5 km-es távolságot 8-10 perc alatt tudom le, szemben a 30-35 perces sétával. A rázkódást is meg lehet szokni, inkább csak akkor zavaró, ha átül az ember egy másik biciklire és vissza... Egyébként meg evidensé válik, hogy az úthibákat kikerüljük! 

1 hónap után viszont vissza kellett vinnem a boltba, mert a racsni tönkre ment! Nagy hibának ezt nem mondanám, mert 1 óra alatt kicserélték ingyen!

 

Erre ajánlom

Városban napi ingázásra valószínűleg a legjobb megoldás!

Ennyiért vettem
144000
Mért tömeg
10000 g
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2019 városi/cruiser/fitnesz
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed / Fix, HiTen acél


anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 52 cm
  • 55 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 42T


lánc:

KMC Z510H 1/2” ×1/8”


fogaskoszorú:

Dicta 16T


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Csepel Luxus, magas peremes, Flip-Flop


hátsó agy:

Csepel Luxus, magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Bongo


kormányszár:

Csepel Goto, 25.4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel Piton


tömeg:

10,9 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Royal 3* váz méretek
1 válasz
utolsó: 2017. nov.
Csepel Royal 3* (2016) vázat érdemes-e már megvenni?
1 válasz
utolsó: 2016. okt.
Einzig vagy Csepel Royal 3*?
5 válasz
utolsó: 2013. ápr.
185cm-hez mekkora Csepel Royal 3* váz kell?
11 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Csepel Royal *** vélemények.
16 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 3* termékkel kapcsolatban: