Csepel Torpedo 3* városi/cruiser/fitnesz

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




kundavid avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Első outi biciklimet kerestem a nyáron, és nagyon megtetszett a Csepel Torpedo "retro" jellege. Nagyon sokat dob rajta a barna bandázs és nyereg. Az én gépem kék színű, nagyon jó a megjelenése.

Belépő kategóriájú kerékpár, olcsó Shimano/Csepel szerelvényekkel. Bár nagyon alap cuccok, mégis nagyon jó rajta minden, megbízható kerékpár benyomását keltik. Egyedül a Joytech agyakban nem bízom, de remélem később rám cáfolnak.

A váltók és váltókarokarok Shimano A050-esek, de nagyon pontosan működnek. 2x7-es, hátul 28-12, elől 39/53-as kiosztásokkal. A hajtómű Csepel, nagyon masszív hajtókarokkal. A Csepel (Saccon) fékek és fékkarok jól teszik a dolgukat.

A kerekek jól bírják a gyűródést. Csepel Ringo masszív felnik Büchel küllőkkel az én 100+os súlyommal sem kellett még centírozni. Az acél váz is jól bírja a kiképzést, bár a festés elég kényes, könnyen karcolódik. Külön öröm számomra, hogy a villákon találhatók sárvédő/csomagtartó rögzítő szemek, illetve a vázon két kulacstartónak is van hely.

Kiemelném a nyerget, amely nem túl puha, de nem is túl kemény. Ergonomikus, és nagyon kényelmes akár rövid, akár hosszú távon használja az ember.

 

Hátrány

Két nagy problémám volt eddig vele. Egyrészt egy 135 mm-es agyat nyomorítottak egy 125-ös hátsó villába. Igen kellemetlen volt, amikor két barátom húzta a villát két irányba és úgy sem sikerült visszatenni a kereket. Ezt a tengely lerövidítésével egy szervíz megoldotta. Másik problémám, hogy gyárilag túl hosszú benne a monoblokk, ezt a téli hónapokban kicseréltetem.

Számomra hihetetlenül keskeny a kormány, csak 41 cm széles. Mivel a váltókarok a stucni mellett a kormányon vannak, ezért gyakorlatilag nem fér el semmi sem a kormányon (km óra, lámpa, csengő).

A pedálok totál gagyi kínai vackok. Pár tekerés után letörtek róla a prizmák, arról nem is beszélve, hogy legalább 1 kg a pedálok súlya.

Tapasztalat

Első outim, összehasonlítási alapom nincs más hasonló gépekkel, mégis meg vagyok elégedve. Egy régi montiról ültem át a Torpedóra, össze sem lehet hasonlítani a kettőt. A Csepel száguld, mint egy őrült. A keskeny gumikban még nem bízom, ám ezzel a géppel simán tartom a 30 körüli sebességet, körül annyi erőből, amíg a montival 20 körül tudtam menni.

Erre ajánlom

Kezdő, vagy első gépes outisoknak ajánlom. Grammhuszárok és finnyás versenyzők viszont kerüljék!

Ennyiért vettem
85000 Ft
148 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 57 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 14-21, menetes


első váltó:

Shimano A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano A050, 7sp


Kerék

felni:

Csepel Ringo 622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Ali


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel


tömeg:

11,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Torpedo 3* vagy Triban 500 a jó választás?
5 válasz
utolsó: 2015. jún.
Csepel Torpedo 3*
1 válasz
utolsó: 2014. okt.
Mennyi a Csepel Torpedo 3* súlya?
1 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Torpedo 3* termékkel kapcsolatban: