Csepel Torpedo 3* városi/cruiser/fitnesz

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




odiepapa avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- relativ könnyű bringa (nincs 11kg)

- jó vázgeometria

- masszivnak, megbizhatónak tűnő szerkezet

- roppant esztétikus, sallang mentes festés

- jól manőverezhető, gyors bringa

- magyar termék

- pontos váltó

Hátrány

hátrányként max a hosszabb távon kényelmetlenné váló ülést emliteném, érdemesebb idővel lecserélni egy zselés ülésre, de a gyári is megteszi a dolgát.

 

Tapasztalat

Nem vagyok se versenyző, se brigna guru, teljesen mezei felhasználóként írnám le a bringáról alkotott véleményemet. Először is ez az első komoly bringám, eddig mindig nagyáruházi montim volt, ami tette a dolgát, de egyik sem nőtt a szivemhez. Mivel főleg ezeknek a váltójával gyűlt meg a bajom, ezért a rossz tapasztalatból kiindulva először úgy döntöttem, hogy single speed bringát veszek. Aztán szerencsére nem hallgattam magamra és megvettem a torpedót. 2x7 sebesség városban elég, de érzem, hogy azért ki tudom tekerni belőle a maximumot. Számomra meglepő módon a váltó kezesbárányként működik :) Közel 90 kg vagyok, a bringa egyelőre nem nyekereg, nem kattog, abszolút minőségi érzetet nyújt. Erős, relativ könnyű váza van, ami még esztétikus is. Mivel montim volt előtte, ezért rögtön meglepett a kormány érzékenysége, közvetlensége, de ezt a 26-os méretnek és a vékony keréknek tudom be (kerülni kell a hirtelen mozdulatokat). A pedálokat már a boltban fémre cseréltettem, illetve a belsőket deffekttűrő belsőkre, biztos ami tuti. Ami még feltűnt, hogy a monti után a torpedó nagyon pattog az úton, hiszen nincs első teleszkópja, viszont ennek köszönhetően könnyebb is a bringa és úgy suhan, hogy egyszerűen öröm vele tekerni! Az ülés közepesen kényelmes, 25-30 km után már kezdett kicsit kényelmetlen lenni. Ahogy az előttem szóló is irta, a kormány (szerencsére) meglehetősen szűk, viszont ennek az a hátránya, hogy kevés dolog fér fel rá. Nekem spec felfért a km óra, a lámpa és a csengő is (szóval minden). A fékek teszik a dolgukat, nincs vele baj, habár a hátsó féket kicsit gyengének érzem, de az elsővel kiegészitve gyorsan megálllitja a gépet. Szerintem a design-t nagyon eltalálták, nekem fekete jutott fehér üléssel és korányvéggel. Nem mindennapi darab, egyből belopta magát a szivembe. 

A felnikről még nem tudok nyilatkozni, viszont az eladó szerint jól birja a gyűrődést, annyit emlitett, hogy majd a külső köpenyeket érdemes lesz idővel cserélni. 

Összességében nagyon elégedett vagyok a bringával. Élmény vele tekerni, egyátalán nem fáradtam el másfél óra intenziv városi tekerés után sem, alig akartam leszállni a róla. Az én szememben nagyon profi kis műszer ami nem utolsó sorban szép is! Abszolút városi munkába járáshoz vettem (95%) illetve egy kis hétvégi kiruccanáshoz (5%), erre pedig ez a bringa a legtökéletesebb. Ár-érték arányban teljesen jó, megfizethető, minőségi darab! Csak ajánlani tudom, azoknak, akiknek már elege van az áruházi gagyiból és komolyabb dimenzióban gondolkodnak. Ezt a véleményezést főleg a hozzám hasonló földi halandóknak irtam, akik elszánták magukat egy jobb bringa vételére, de nem biztosak még abban, melyiket érdemes megvenni. Városi rohangálásra ezt ;)

Erre ajánlom

Városi rohangálásra több mint tökéletes

Ennyiért vettem
100000
Mért tömeg
10800 g
90 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 57 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 14-21, menetes


első váltó:

Shimano A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano A050, 7sp


Kerék

felni:

Csepel Ringo 622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Ali


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel


tömeg:

11,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Torpedo 3* vagy Triban 500 a jó választás?
5 válasz
utolsó: 2015. jún.
Csepel Torpedo 3*
1 válasz
utolsó: 2014. okt.
Mennyi a Csepel Torpedo 3* súlya?
1 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Torpedo 3* termékkel kapcsolatban: