Csepel Torpedo 3* városi/cruiser/fitnesz

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Martin18 avatar
2 vélemény
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó 

Szép

Eddigiek alapján tartós és strapabíró konstrukciónak tűnik

Hátrány

Ráz, mint az ökrös szekér

Tapasztalat

Ez az első országúti biciklim, emiatt nagyon meglepett mennyire tud rázni egy ilyen. :) A tapasztalt bicikliseknek ez nyilván alap, de leírom hátha más is jár a cipőmben. Ha hamarabb tudom, nem veszem meg... A régi biciklimnek se volt túl széles kereke, de ezekkel a 8bar-ra fújt keskeny gumikkal csak a legsimább úton jó menni, máshol iszonyúan ráz. Egy kiadósabb menet után fáj a derekam, a csuklóim és a vállaim is. Tudom ez nem a bicikli hibája, hanem az enyém és a hazai csapnivaló úthálózaté. Emiatt most a kőkemény markolat és a szintén kőkemény ülés puhábbra cserélése van folyamatban, ha ezek nem segítenek akkor még bepróbálok egy rugós nyeregcsövet is.

Korábbi jó tapasztalataim miatt a külső gumikat már a kereskedésben defektmentes (continental super sport plus) köpenyekre cseréltettem. A kereskedés rugalmas volt, így árában cserélték a gumikat.

A gyári kormány szerintem széles, mint egy kombájn, szóval hamar cseréltem egy keskeny egyenes példányra.

Hosszabb túrához szárnyas csavarokkal szoktam feldobni egy csomagtartót is, ekkor bele lehet futni egy konstrukciós hibába. A bal felső csomagtartó rögzítési pont használhatatlan, mert az oda menő pálca nem fér el a gyári fék bovden bekötési pontjától. Ezt valaki nem gondolta át. Szerencsére nem szoktam nagyon agyonpakolni a túratáskát, így felül egy ponton rögzítve is kellően stabil marad a csomagtartó.

Az eddig együtt töltött bő egy hónap és kb 600km alatt egyébként a fent említetteken kívül jók a tapasztalataim vele, és bátran ajánlom bárkinek aki ezeket a tulajdonságokat el tudja fogadni. 

Erre ajánlom

Tükörsima utakra.

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Csepel Torpedo 3*  2017 városi/cruiser/fitnesz
Teljes menetfelszereléssel.
Csepel Torpedo 3*  2017 városi/cruiser/fitnesz
Általános kinézet, még a régi kormánnyal
Csepel Torpedo 3*  2017 városi/cruiser/fitnesz
Gyári állapotra visszaállítva
29 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 57 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 14-21, menetes


első váltó:

Shimano A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano A050, 7sp


Kerék

felni:

Csepel Ringo 622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Ali


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel


tömeg:

11,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Torpedo 3* vagy Triban 500 a jó választás?
5 válasz
utolsó: 2015. jún.
Csepel Torpedo 3*
1 válasz
utolsó: 2014. okt.
Mennyi a Csepel Torpedo 3* súlya?
1 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Torpedo 3* termékkel kapcsolatban: