Olcsó
Szép
Eddigiek alapján tartós és strapabíró konstrukciónak tűnik
Ráz, mint az ökrös szekér
Ez az első országúti biciklim, emiatt nagyon meglepett mennyire tud rázni egy ilyen. :) A tapasztalt bicikliseknek ez nyilván alap, de leírom hátha más is jár a cipőmben. Ha hamarabb tudom, nem veszem meg... A régi biciklimnek se volt túl széles kereke, de ezekkel a 8bar-ra fújt keskeny gumikkal csak a legsimább úton jó menni, máshol iszonyúan ráz. Egy kiadósabb menet után fáj a derekam, a csuklóim és a vállaim is. Tudom ez nem a bicikli hibája, hanem az enyém és a hazai csapnivaló úthálózaté. Emiatt most a kőkemény markolat és a szintén kőkemény ülés puhábbra cserélése van folyamatban, ha ezek nem segítenek akkor még bepróbálok egy rugós nyeregcsövet is.
Korábbi jó tapasztalataim miatt a külső gumikat már a kereskedésben defektmentes (continental super sport plus) köpenyekre cseréltettem. A kereskedés rugalmas volt, így árában cserélték a gumikat.
A gyári kormány szerintem széles, mint egy kombájn, szóval hamar cseréltem egy keskeny egyenes példányra.
Hosszabb túrához szárnyas csavarokkal szoktam feldobni egy csomagtartót is, ekkor bele lehet futni egy konstrukciós hibába. A bal felső csomagtartó rögzítési pont használhatatlan, mert az oda menő pálca nem fér el a gyári fék bovden bekötési pontjától. Ezt valaki nem gondolta át. Szerencsére nem szoktam nagyon agyonpakolni a túratáskát, így felül egy ponton rögzítve is kellően stabil marad a csomagtartó.
Az eddig együtt töltött bő egy hónap és kb 600km alatt egyébként a fent említetteken kívül jók a tapasztalataim vele, és bátran ajánlom bárkinek aki ezeket a tulajdonságokat el tudja fogadni.
Tükörsima utakra.