Csepel Torpedo 3* városi/cruiser/fitnesz

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Gomes avatar
1 vélemény
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Stílusa van

Ezért az árért szerintem kiváló

Relatíve gyors

Minden kézre esik

Hátrány

A rossz utakon úgy pattog, mint egy megkergült kecske

Néha jó lenne, ha elől három fokozat lenne

 

Tapasztalat

Sziasztok!

Körülbelül három hónap használat után tegnap beletettem a Csepel Torpedómba az ezredik (mért) kilométert, ezért gondoltam, hogy megosztom a tapasztalataimat. A leírás értelemszerűen szubjektív és egy amatőr bringás érzéseit tükrözi.

Tavaly, hogy rendszeresen mozogjak és ne csak a heti egy, szépelgően kosármeccsnek nevezett lötyögésen, elkezdtem bringával munkába járni. Ősz végére elhatároztam, hogy az ezer éves montim helyett az új évben veszek magamnak egy rendesnek nevezhető bringát és körülnéztem a piacon. Az akkori barátnőm (az események időpontjában még barátnő), aki nálam ezerszer sportosabb életet él, amihez rengeteg futás, úszás, biciklizés és utóbbi folyományaként egy jó nevű cég által gyártott bringa is hozzátartozik, azt javasolta, hogy azt vegyem meg, amelyikbe ránézésre beleszeretek. Állítólag ő is ezzel a rendkívül tudományos módszerrel vette a sajátját, én pedig soha nem vitatkoznék jó ízlésről egy hölggyel.

Ez lett a Torpedo. Ránézni és megszeretni egy pillanat műve volt. Írhatnám, hogy sokat segített, hogy az árkategóriába és a kinézetbe nagyjából még a Neuzer Courier fért volna bele, de tényleg beleszerettem. Kipróbálni is volt lehetőségem, mert kiderült, hogy egy ismerősöm egy évvel korábban vett magának egyet. Mentem vele vagy négy-öt kilométert jó minőségű aszfalton és döntöttem. Amit tett követett volna, ha még gyártanák lilában. Végül találtam egy boltot, ahol volt egy 57-es lila váz, hatezer forint szerelési díjért a maradék részeket átrakták rá egy másik bringáról.

Azóta gurulgatunk, pedig a tavasz a folyamatos esőzések miatt nem mindig lehetett. Egy komoly problémám volt vele, állandóan lecsúszott a nyeregcső, amitől, egyik ismerősöm megállapítása szerint, úgy néztem ki, mint majom a köszörűkövön. Esztétikai szempontok nem zavarnának, de emiatt kényelmetlenné vált a tekerés. Emellett a nyereg is állandóan kilazult, a hozzáértők szerint ez is a nyeregcső miatt. Egy darabig csavarozgattam, aztán visszavittem a boltba. A hátsó szobában a nyeregcső állítólag mindent beismert, azóta nem jött hír felőle, de szó és anyagi ellentételezés nélkül kicserélték egy másikra. A csere óta minden rendben van, de ha már nyereg, egy-egy harminc plusz kilométeres tekerés után azért érzem a fenekem. Nem tudom, hogy az ülés ilyen vagy én vagyok túlérzékeny, mint egy alanyi költő.

Az is tény, hogy ha akár csak egy kicsit is rosszabb minőségű az út, akár csak egy hajszálrepedés legyen rajta, azt sajnos precízen leközvetíti. Magyarul, a lelket is képes kirázni belőlem. Azt, hogy rázni fog, belekalkuláltam a vásárlás előtt, mert a merev villa, meg a 7,5 bar-ra fújt kerék nem lehet következmények nélkül való. A fővárosi kerékpárutak és macskakövek viszont így is naponta lepnek meg és próbálnak apróbb istenkáromlásokra késztetni.

A munkába járásba beletartozik egy hegyre feltekerés is, a csúcstámadás környékén, amikor elfogy a szufla, jólesne egy harmadik fokozat előre, bár hétről, hétre ez is egyre könnyebben megy, gondolom a gyarapodó rutin miatt.

A végére hagytam azt, ami miatt semmiért nem cserélném le. A stílusa. Egyszerűen jólesik ránézni és éppen emiatt is olyan baromi jó érzés ide-oda gurulni vele. Van olyan, hogy hazafelé csak azért megyek a hosszabbik úton, hogy még két kilométert rajta ülhessek.

Azt, hogy jól néz ki, alátámasztja, hogy az elmúlt kb. három hónapban amikor le- vagy kilakatoltam, többször is (legalább négy, de lehet, hogy öt alkalommal) vadidegenek jöttek oda hozzám és tették fel egymástól függetlenül függetlenül ugyanazokat a kérdéseket:

Felújíttattam, esetleg ennyire szép állapotban sikerült megóvni, vagy talán én építettem?

Egykori bölcsészhallgatóként főleg az utóbbin önfeledtem szoktam kacagni. Aztán megbeszéljük, hogy ezt most így lehet venni, feltehetően a retro hullám miatt. Ilyenkor jön egy kis hitetlenkedés, majd megjegyzik, hogy szép. Szerintem is.

Erre ajánlom

Városban tekeregni, munkába járni, hétvégi kirándulásokra

Ennyiért vettem
106000
Csatolt képek
Csepel Torpedo 3*  2016 városi/cruiser/fitnesz
41 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 57 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 14-21, menetes


első váltó:

Shimano A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano A050, 7sp


Kerék

felni:

Csepel Ringo 622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Ali


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel


tömeg:

11,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Torpedo 3* vagy Triban 500 a jó választás?
5 válasz
utolsó: 2015. jún.
Csepel Torpedo 3*
1 válasz
utolsó: 2014. okt.
Mennyi a Csepel Torpedo 3* súlya?
1 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Torpedo 3* termékkel kapcsolatban: