Csepel Torpedo 3* városi/cruiser/fitnesz

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




akopasz01 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egyenlőre mindenre 4-es. 2015-s kiadású 54-s vázméretűt használok munkába járásra, Covid utáni regenerálódásra.Napi 8,5 km használom 2022 tavasz óta. Eddig csak a bal pedál 2 macskaszem alatti csavarja lazult fel egyszer. A többi dolog megbízhatóan működik rajta. 125 kg + hátizsákkal még minden bírja.

Hátrány

Gyárilag Kenda abroncsokkal szerelt, amiket kb. 4 naponta pumpálnom kell. 6 bar-on használom, nem sok szökik belőle, de sajnos még észre veszem ha egy kicsit lapít. A fehér szín kényes, hamar koszolódik. A markolat elég vékony, idővel vastagabra cserélem.

 

Ennyiért vettem
115000
Mért tömeg
12 g
Csatolt képek
Csepel Torpedo 3*  2015 városi/cruiser/fitnesz
Melóban
Csepel Torpedo 3*  2015 városi/cruiser/fitnesz
2015 új korában
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 57 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • fekete
  • sárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 14-21, menetes


első váltó:

Shimano A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano A050, 7sp


Kerék

felni:

Csepel Ringo 622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Ali


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel


tömeg:

11,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Torpedo 3* vagy Triban 500 a jó választás?
5 válasz
utolsó: 2015. jún.
Csepel Torpedo 3*
1 válasz
utolsó: 2014. okt.
Mennyi a Csepel Torpedo 3* súlya?
1 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Torpedo 3* termékkel kapcsolatban: