Gepida Nedao Classic városi/cruiser/fitnesz

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.08.)
  • Listaár: 51.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

TóthK avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szép és kényelmes
Hátrány
a vázon és a 2 keréken kívül minden alkatrésze gyenge minőségű
Tapasztalat

 Hátsólámpa kábel átvezetéséhez festés után lyukasztották a sárvédőt. Nyereg szerintem kényelmetlen, dupla rugósra cseréltem. Középső hajtómű egy hét után kotyog, ellenanyát a körmöskulcsra húzott méteres csővel sikerült fellazítani. Monoblokkra cseréltem. Lánc kb 400 km. Agyváltó 1-es fokozatban néha érdekes morgó, rágó hangot ad, ami egy pillanatnyi hajtás megállítással megszüntethető. 800 km-nél gumi szakad a félrecsúszott felniszalag mellett. Sárvédőpálcák kissé megcsavarodva. Díszítőmatricák leválnak. Gumi oldalára ragasztott fényvisszaverő csík is.

 

 

Erre ajánlom
gyári kiépítésben, hétvégén menni egy kört a városban
Ennyiért vettem
69.900
21 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bijo avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Zsír bringa, lazaság vele járni, erre van kitalálva. Tök kényelmes.
Hátrány

Nem igaz hogy nem jó a sárvédő, egy csepp sár sem volt soha a ruhámon, a hátom sem. Nem kell tőle többet várni mint ami, és akkor boldog lehetsz vele. 40 ezer forint és nem profi bringásoknak van kitalálva, hanem akik egy kicsit gyorsabban akarnak kénylemesen odaérni, ahova gyalog mennének. Nem lehet vele terepen menni mert nem olya a kerék rajta meg semmi. Bocs, de nem tudok szakszavakkal magyarázni.

Újonnan vettem, és a legtöbb baj a csavarok meg alkatrészek meghúzásával van. Minden kilazul nagyon hamar. Nálunk meg sok a macskakő.

 Nincs rajta gyárilag se lámpa se váltó csak egy kontra fék és kész. Elemes retro lámpát meg ilyeneket külföldi spéci cruiser internetes boltokból rendeltem jó áron. Nem akartam összedrótozni váltóval meg fékkel vaghy dinamós lámával. Jól nméz ki így is.

 

Szóval kompromisszumkésznek kell lenni vele és akkor boldogság lesz. Lehet Electra-t venni sokkal több pénzért, de az is cruiser, és ez jár bizonyos kompromisszumokkal. "Csúszik a kereke az esőben" persze, ha szarrátekered zuhogó viharban akkor csúszni fog. Ha esik, akkor egy időután behúzódom valahová ahol nem esik és megvárom amíg eláll. Én így csinálom.

 

Tapasztalat

Olvastam itt olyan véleményeket amik igazak, de sok olyan ember ír ide, aki "komoly bringás". Én nem vagyok az. Én az a típus vagyok aki biciklizik. Nem tekerek. Nem bringázok. Nem MTB, meg country meg trekking. Asse' tudom mik ezek.

A pedált tekerem és így megyek vele. Ából bébe, és élvezem ezzel a bringával.

Erre ajánlom
Aki nem bicikli őrült, de akar gyorsabban közlekedni városban, mint a gyalogos sebhesség, és közben kénylemesen, büszkén akarja érezni magát. Nem lehet vele gyorsulni meg nagyokat fékezni. Nem is kell.
Ennyiért vettem
40.000 Ft
29 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

redboat avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny

Már másfél éve nézegettem, de most, hogy leálltak a gyártásával muszáj volt lecsapnom az utolsó darabok egyikére. Istencsászárság! Kényelmes, laza, városi bicaj. Nagyon puha ülés, finom kormány. Nagyon könnyű váz, hosszú tengelytáv, eszméletlen könnyen uralható, kezes jószág.

A springer villa nem csak jól néz ki, hanem teszi is a dolgát, épp megfelelő a kisebb úthibákhoz, járdaszegélyekhez.

Persze lehet fejlesztgetni is, első fék, agyváltó, festés, duda, matricák... Anyira szép a váz, hogy kínálja magát a sok lehetőség.

Hátrány
Ez egy cruiser. Nincs hátránya.
Ennyiért vettem
jóáron
17 olvasó 76%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csubi78 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Amikor megláttam nagyon beleszerettem ebbe e kerékpárba, utánna néztem a neten és olvastam hogy gyengécske meg bla bla de engem ez nem nagyon tudott eltántorítani a vásárlástól, és nem is bántam meg!  Nem véletlenül van rajta 1 sebesség és a springer jellegû elsõ felfüggesztés, ettõl  CLASSIK cruiser! Nem az idegbeteg rohanásra tervezték! Nyugdíjasban el lehet vele közlekedni, erre tökéletes! Én 185cm magas mázsás sulyu fickó vagyok, azt gondolom egy gyengécskének titulált bringához ez megfelelõ teszt! :D
Hátrány
Vizes úton tényleg piszkosul csúszik a gumi,  ezt az élményt utólag is köszönöm a bicikliúton póráz nélkül kutyát sétáltató szöszi hölgynek!! :D Azóta már egyébként beszereztem egy csavart kürtöt, illik a bringához+rendet lehet vele tartani na meg persze mulatságnak sem utolsó ha nem sieted el a hangjelzést! :D:D
Erre ajánlom
Kényelmes embereknek
Ennyiért vettem
nagyker áron :)
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

blitzman avatar
blitzman
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csodaszép, igazi látványosság. Megláttam-megszerettem. A legkényelmesebb az eddigi összes bringa közül, amin ültem. Hihetetlen mélyre lehet dönteni. Bukni csak nagyon sok súlyos körülmény összejátszása esetén lehet vele. Nekem eddig csak 1× sikerült, antilopságomnak köszönhetően. Őszinte szerkezet, nincs rajta semmi kütyü, két kerék, váz, meg kormány, de mégis állatul néz ki (már akinek ez a stílus bejön). A legkönnyebb bicikli a kategóriájában, ami Magyarországon kapható.
Hátrány
Ami egy egysebességes, kontrás cruiser sajátja. A váltóval rendelkező, sportosabb geometriájú bringákkal nem nagyon lehet tartani a tempó. Ez a kényelmet szeretőknek készült, nem versenyzőknek. A féktávok hosszúak, a kontra nem valami jó, bár én így jártam vele fél évig. Csak hozzá kell szokni a nagyobb féktávhoz. Az Innova külsők jól néznek ki, de parírvékonyak, rendszeres a defekt, meg a tapadásuk sem valami huszáros. A gagyi műanyag kormányvégek már a boltban eltörtek. Az első teló masszív, de bizonyos padkamagasság felett, meg lépcsőre alkalmatlan. Kaptatón lever a víz, az egy sebesség ehhez nagyon karcsú.
Tapasztalat
Én a Csepel cruiserét próbáltam ki előtte. Azt is szerettem, de jóval nehezebb, mint ez. Az áruk nagyjából egy szinten van, az jobban felszerelt, ez nekem jobban tetszett, meg ennek alu a váza. Én imádom. Most alakíttatom át, hogy a súlyosabb hibáit kiküszöböljem. Agyváltót kap, meg valami faja féket előre. A külsőit is lecserélem, mert elegem van a foltozásból.
Erre ajánlom
Aki könnyű cruiser stítusú bringát akar venni, és azt rendeltetésének megfelelően szeretné használni. Aki akár öltönyben biciklivel szeretne munkába járni. Arra a legjobb, legstílusosabb. Csak városi használatra, nagyobb emelkedők nélkül. Nem ajánlották Budapestre a Belvárosba, mert széles a kormánya. Nekem mások a tapasztalataim, ahol vállam szélessége elfér, ott ezzel a bringával is elmentem, dönthetőségének köszönhetően szlalomközlekedésre kiváló.
Ennyiért vettem
50000
17 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szeby avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szép :)
Hátrány
Épp csak a vázat nem cseréltem le eddig.
Tapasztalat
No kérem! Ilyen gépet csak az vegyen, aki elfogadja, hogy majd' minden alkatrészt le kell cserélnije. Marad kb egy csilli-villi váz egy nem kevésbé dekoratív kormánnyal. Első lépésként szerezz be egy sárvédőt, mert bár gyárilag van rajta, az mindentől véd, csak a sártól nem. Én egy BMX első (!) sárvédőt applikáltam rá a csomagtartóra (Ja, amúgy az se gyári ám, venni köll.) következő lépés egy agyváltó volt, amit régi jó Tschepelemből szedtünk ki hozzá. Ha nem szeretnél váltót, egy másik kontrát akkor is érdemes beszerezni, mert a gyári egy kalap szappanhabot sem ér. Legutóbb a gumikat cseréltem le; a gyáriak főleg esőben csúsznak durván, de most már, Schwalbe-ék Marathonjaival elől-hátul tuti a dolog. A bringa tán legmutatósabb része, a Springer Type Suspension villa amúgy jól szuperál, bár éles kanyarokban bizonytalan picit. Most, hogy paripámról így leszedtem a keresztvizet, joggal kérdezhetitek: Miért vegyünk ilyet mégis!? Nos, ha mindezen javításokat megcsináljátok, lesz egy gyönyörű és működőképes városi cruiseretek, amin egyenes háttal, peckesen gördülhettek végig hazánk útjain és terein, állva a kamaszok csodálkozó és irígykedő tekintetét. Kábé ennyi.
Erre ajánlom
Gyári állapotában nagyjából senkinek. Sík terepen lakóknak (no emelkedő), száraz időben, nappal. Villogni.
Ennyiért vettem
40.000 hufnágel
59 olvasó 51%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Nedao Classic termékkel kapcsolatban: