Hercules Uno városi/cruiser/fitnesz

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.01.)
  • Listaár: 123.000 Ft - 170.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Hercules Uno terméket!
Légy TE az első!
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 43 cm
  • 45 cm
  • 48 cm
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 53 cm
  • 55 cm
  • 56 cm
  • 57 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:
  • Világoskék (Uno 3)
  • Fehér-barna, fekete-szürke, rózsaszín, világoskék (Uno 7)
  • Szürke-fehér, szürke-fekete, kék, narancssárga (Uno 8)

villa (teló):

Suntour CR-7V, 40 mm rugóút


Meghajtás

hajtókar:
  • Cyclone CTL3, acél, 38 fog (Uno 3/7)
  • Prowheel A38, alumínium/acél, 38 fog (Uno 8)

lánc:

KMC


fogaskoszorú:

19T


középrész:

Thun Jive


 
fokozatok száma:
  • 8 (Uno 8)
  • 7 (Uno 3/7)

Kerék

felni:

X-Pert X3

  • Duplafalú
  • Alumínium

első agy:

külső gumi:
  • Kenda K-935, Reflexcsíkos, 40-622 (Uno 3/7)
  • Schwalbe Roadcruiser, Reflexcsíkos, 42-622, 47-559 (Uno 8)

 
agyváltó:

Shimano Nexus Inter-3 (Uno 3) Shimano Nexus Inter-7 (Uno 7) Shimano Nexus Inter-8 (Uno 8)


Irányítás

váltókar:
Shimano Nexus,

Markolatváltó


kormány:

City

  • Acél
  • 590 mm

markolat:
  • Westphal Ergogriff (Uno 3/7)
  • Herrmans Ergo (Uno 8)

kormányszár:

XLC Quilltype

  • Alumínium
  • Állítható

kormánycsapágy:

VP MH501

  • Standard
  • 1,1/8"

nyereg:

Selle Royal Star


nyeregcső:

Alu

  • Rugós

Fék

 
féktest:

Promax TX-115


fékkar:

Promax BL-46AP


Kiegészítők

 
első lámpa:

Busch & Müller Lumotec Halogen


 
hátsó lámpa:
Basta Ray Steady,
  • Megállás utáni helyzetjelző

 
sárvédő:

XLC Chromoplastik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Teljes láncvédő

tömeg:
  • 17.8 kg (Uno 3/7)
  • 17.4 kg (Uno 8)

 
további információk:

Ajánlott fogyasztói ár:

  • 123 000 Ft (Uno 3)
  • 140 000 Ft (Uno 7)
  • 170 000 Ft (Uno 8)

Hercules logó

Hercules márka bemutatás

A Hercules múltja egészen 1886-ig nyúlik vissza. A cég alapítóját, Carl Marschütz-t egy célkitűzés vezérelte: kerékpárt mindenkinek. Ettől vezérelve, 22 évesen megalapította a Velocipedfabrik Marschütz & Co-t Nürnbergben, Németország második kerékpárgyáraként.

A minőségükről, robosztusságukról ismert kerékpárok gyorsan kivívták maguknak Hercules becenevet, mivel olyan erősek és kitartóak voltak, mint a görög mitológiai hős. 3 év múlva már 250 munkással, évi 6500 kerékpárt gyártottak, pedig akkortájt még nem mindenki engedhette meg magának azt a luxust, hogy bringázzon: egy jó kerékpár egy munkás 10 heti teljes munkabérébe került.

A sikertörténetet a második világháború szakította félbe, mivel a cégalapító származása miatt Amerikába kényszerült emigrálni. A háború végére a gyár 75%-a az enyészeté lett. Az ’50-es évekre azonban már újra modellt modell után dobnak a piacra, többek közt néhány sikeres motorkerékpárt is. 1990-től elektromos kerékpárokat is gyárt a Hercules, melyek piacát a legtöbb márka csak az elmúlt években fedezte fel magának.

A Hercules máig is egyike a legismertebb és legkedveltebb kerékpármárkáknak a német piacon. A több mint 125 év alatt éppoly friss és fiatalos maradt, mint azok, akik a gyár kerékpárjaival közlekednek. A Hercules kerékpárok gyártása máig is Németországban zajlik, az összeszerelés pedig a magyarországi Tószegen, német minőség-ellenőrzés mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hercules Uno termékkel kapcsolatban: