Használtan vettem a Courier DT-met, az előző tulaja 1,5 hónapot használta, majd kategóriaváltás miatt eladta. (2014 vs 2015: az ideinek fekete színű a felnije) A használt ára természetesen sokkal olcsóbb volt mint az új, de meggyőződésem, hogy a jelenlegi új árát kb. 105000 Ft-ot is megéri. ## Gördülés: vékony, 622/28-as gumikkal van szerelve, amiket 6-8 bar közötti nyomáson érdemes használni, ezért kiváló a gördülési ellenállása. A gyárilag szerelt Continental Ultra Sport gumik csendesek, és megfelelő tapadást biztosítanak, de nagyon poros, kavicsos útburkolaton kanyarodva vigyázni kell, mert ilyenkor elveszíti a tapadást, sodródik. ## Fékek: az Alhonga V fékek rendben, és csendben teszik a dolgukat, a fékhatás és az adagolhatóság megfelelő. ## Váltó, váltókar, hajtás: 2x8-as Claris váltó pontosan és csendben dolgozik, a 16 fokozat nagyobb emelkedők leküzdésére és az országúti száguldásra is bőven elegendő. A Prowheel hajtással nincs probléma, viszont figyelni kell, mert 2-4 cm-el alacsonyabban van a hajtómű ezért és a pedál is mint az átlag kerékpárokon, döntött kanyarban leérhet. Nekem kifejezetten tetszik ez az alacson "építés". ## Váz: kiváló az egyenesfutás, nagyon stabil, erős a váz. Rendkívül könnyű 10,5kg az egész bringa, és a leírásokkal ellentétben AL-7005-ös vazzal van szerelve!
// Módosítottam: ## nekem túl alacsonyan és távol volt a kormány, ezért egy 35 fokos emelkedésű BBB-re cseréktem a kormányszárat, és egy 2 cm emelkedésűre a kormányt. ## a gyári mmarkolat vékony és kemény, ezért ide egy szivacsos marjolat került, ami puhább és a rezgéseket is jobban csillapítja. ## nyeregből egy Bikefun került fel ez (nekem) kényelmesebb mint a gyári. // Hátrány: ## az első villanyaknál nagyon kicsi hely van a gumi és villa között, ez megnehezíti, de nem zárja ki a sárvédő felszerelését. (Én sárvédő nélkül használom) ## alacsonyan van a hajtás, kanyarban figyelni kell, de megszokható (söt, nekem kifejezetten tetszik) ## a felnikben gyárilag selejt, túl keskeny a felniszalag, ezt mindenképp szélesebbre kell cserélni, mert defektet okoz! (de ne úgy mint az enyémben volt, tehát ne hagyd bent a régit, csak az újat, a szélesebbet)
Városba, túrázni, de leginkább gyors országúti tekerésre. A teljesítmény azért csak négyes, mert nincs olyan dolog/technika, ... aminél nincs még jobb, hatékonyabb. Számomra egyébként ötös!