Schwinn-Csepel Metro városi/cruiser/fitnesz

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Schwinn-Csepel Metro terméket!
Légy TE az első!
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten


 
színválaszték:
  • Kék
  • Krém
  • Bordó

villa (merevvilla):

Hi-Ten


Meghajtás

hajtókar:

46T 170 mm


Kerék

felni:

Beretta MT-240 duplafalú


első agy:

Joytech JY-433 acél


hátsó agy:

Velosteel gránátagy


külső gumi:

Kenda K-198


Irányítás

kormányszár:

150 mm acél


nyereg:

Selle Royal géles, rugós


nyeregcső:

250 mm acél


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék alumínium


fékkar:

Saccon alu-plasztik


Kiegészítők

 
sárvédő:

Büchel Röder acél


 
további kiegészítők:

Csomagtartó: M.Factory acél


tömeg:

17


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Metro hajtókar csapágy menete
1 válasz
utolsó: 2014. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Metro termékkel kapcsolatban: