Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



16-29 (29 vélemény)
Rendezés

KöZo avatar
KöZo
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó az ár/érték aránya. Dupla falú gumik.
Hátrány
Kicsit nehéz, lehetnének minőségibbek az alkatrészek.
Tapasztalat
Szeretem ezt a bringát, az én nyugis temperamentumomhoz illik. Legtöbbször városban használom, de 50-100 km-es közúti és szolid hegyi túrákat is simán bevállalok vele.
Erre ajánlom
Hobbi kerékpárosoknak, hétköznapi és hétvégi használatra, szolid hegyi túrára is, de nem való az örjöngésre és a kínzásra.
Szerinted hasznos?

Tboy avatar
Tboy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Jól néz ki, olcsó.
Hátrány
Váltó, nyereg, fékek, stb... Majdnem lemaradt: LOGAN 760 "teleszkóp"
Tapasztalat
Megbízható kis keró, csak néhány dolgot le kell rajta cserélni miután megvette az ember. Én triálozni kezdtem vele, de azt már annyira nem bírta. El is görbült a papucs, de sebaj mert kézzel visszagörbítettem! :D Vicces volt, hogy kézzel meghajlítottam. Szóval a vár nem olyan erős. Én nem dobnám le egy 5 méteres szakadékba, mert szerintem kakaóscsiga alakúra tekeredne össze. :) A "teleszkóp"... szerintem mindenki tuggya miről van szó.
Erre ajánlom
Városban tekergetni, túrázgatni stb. Nem triálra való.
Szerinted hasznos?

MatyeekaBike avatar
MatyeekaBike
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nekam az SF változata van(telós),és nekem bejötta canga,csak a váltó broblémák.Nem nagyon pontos,úgy zörög mint két csontváz.
Hátrány
Váltó
Tapasztalat
Én egyszer elmentem vele Dirt Jumpolni,és eltört a villa.A vász kibír mindent(egyszer leesett az 5 méteres ½szakadék½-ból és SEMMI!!!! baja nem lett,kivéva a váltót.Nekem az alap felni nagyon bírta,csodálkoztam miért nem 8-ast kaptam a villatörésnél.
Erre ajánlom
Városi,még a keményterepet bírja.SEMMI VÉLE KÉPPEN DIRT JUMP!!!!:)
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Patrick Tayler avatar
Patrick Tayler
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Tapasztalat
Jó stabil, masszív bicikli. Csak a féktávolság kicsit hosszú. Esőben nyikorog, de nagyon jól lehet vele baromkodni. Kicsit nagy kerekei vannak, és ez kissé parás:)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Andris avatar
Andris
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A Váz MINDENT kibír! Alapból tuningolni kell a gépet, sok alkatrészt le kell cserélni, de nem drágákat. Még így is megéri. Furcsa, de a váltó és a villa bírja. (Én mondjuk már kicseréltem telósra)
Hátrány
Nem tudom miért nem tudnak egy ilyen vázra már alapból kicsit minőségibb alkatrészeket rárakni. Fék hajtókar felni gyenge
Tapasztalat
Odafigyeléssel, némi + pénzel nagyon strapabíró tartós gépet lehet belőle kihozni.
Erre ajánlom
Első lépés lecserélni az ajánlott alkatrészeket, utána bármire kivéve triál, dh. :)
Szerinted hasznos?

Szabó Miklós avatar
Szabó Miklós
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
A váz szerintem elpusztíthatatlan. A váltók is még mindíg rendesen működnek. Alapban van rajta csomagtartó + sárvédő.
Hátrány
Az eredeti fék életveszélyes volt. A dinamós lámpa egyfolytában kiégett, amíg a végén az első lámpa letört, a többit meg leszereltem.
Tapasztalat
A hugo kerékpárnál vettük, rosszul volt összerakva egy csomó részen. Ne ott vegyetek biciklit. Jelenleg (6 év után) jobb, mint újkorában :) . Az eredeti fék alig fogott. Gondolom mostanában már nem cantilever fékkel árulják, szerencsére. Végül is nem rossz bicikli, de a rajta lévő alkatrészek nem túl tartósak. Az árához képest egész jó. (csak a fék...)
Erre ajánlom
Aki nem akar sokat/durván biciklizni. Első MTB-szerűségnek jó lehet.
Szerinted hasznos?

scsw avatar
scsw
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kényelmes ergonómia, elnyűhetetlen váz.
Hátrány
Nehéz. Gyenge szimpla falú felni. Canti fékek (persze amikor megvettem még nem nagyon volt más)
Tapasztalat
Már több mint 8 éve használom és még fogom is egy darabig. Igaz volt egy-két év kihagyás, és az igénybevétel sem volt túl nagy. Még minden eredeti rajta (a fékpofák és a gumik kivételével). Már tisztra retro bicikli. Amúgy nagyon megbízható bringa. Soha nem hagyott cserben. Ma már a váltás nem tökéletes. Talán bovdent kéne cserélni. A felniket sem ártana, mert már centírozhatatlan. Jó lenne V-fék is, de ahhoz a fék-váltókarokat is ki kéne cserélni. És akkor már a váltókat, a meghajtást is, talán a vázat és a kerekeket :-) De nem. Inkább retrózok canti fékkel.
Erre ajánlom
Túrázni, városi közlekedésre, enyhe terepezésre.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiss András avatar
Kiss András
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kényelmes vázgeometria, stabil fordulás, kicsi cservízigény
Hátrány
Túlsúlyos, bicajgyilkosoknak nem ajánlott
Tapasztalat
10 év vagy 20000km után lecserélendő
Erre ajánlom
Városba, kisebb túrákra
Szerinted hasznos?

Jani avatar
Jani
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó szép kero.
Hátrány
A teló nagyon pocsék minségü(ha van). Pár nap gyilkolástól a felni összegörbül.
Tapasztalat
Ha felturbozzák jó lesz.
Erre ajánlom
Rövid túrákra.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MankaMTB avatar
MankaMTB
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csodálatosan tartós a váza. Igazi Cro-Mo csoda.
Hátrány
Rohadtul nehéz. Persze ez, az első keró mivolta miatt fel sem tűnt.
Tapasztalat
Nekem nagyon a szívemhez nőtt. Igazán sokat voltunk együtt. Bár ez a kilóméterekben nem látszik. Ugyanis 22300 környékén tettem le. Most is megvan. Átfestve, átszerelve, feljavítva. Azért kicsit nagy a váz hozzám képest. Ezt persze csak most érzékelem, amióta van egy új gépem. Viszont még most is bízom benne. Strapabíró, stabil társ!
Erre ajánlom
Mindenkinek, aki szeret hosszú túrákat megtenni. Kényelmes, strapabíró gép. Megfelelő utitárs a nem túl meredek hegyi ösvényeken.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fodor István avatar
Fodor István
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Stabil Cro-Mo váz, kényelmes a geometria, megbízható hegesztések-az enyém 10 éves!-sokoldalú felhasználhatóság.
Hátrány
Nem kifejezetten XC-re lett kiatalálva, mászás nem az erőssége.
Tapasztalat
Nekem eddig kiválóan bevált, tíz év alatt ez a negyedik Shimano szett a gépen. Sokáig túrázásra is használtam, ma már csak edzésre, egy-két napos tekerésre. Megbízható stabil váz, de versenyre nem való.
Erre ajánlom
Túra, kezdő XC, városi hétvégi tekerés, "sportolás".
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kez avatar
kez
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
tartos, lehet nyuzni
Hátrány
jo lett volna egy telo ra, meg jobb valto (az enyemen shimano GS200 volt), nagyon nehez a vaz
Tapasztalat
9 evig (!!!) hasznaltam, most csereltem le. Egy esesnel kiszakadt egy kullom elol, meg az elso fek bowden, 4 evig nem volt defektem vele pedig sokat futott. semmit nem csereltem ki rajta. A valtot sose sikerult jol beallitani hatul.
Erre ajánlom
varosi, hobbi terep
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

megyo avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, megbizható kerékpár.
Hátrány
Nincs.
Tapasztalat
Mely alkatrészek szorultak először cserére? Belső: 5 km után defekt, valszinű sorjás felni. Felniket évente cserélni kellet. kb 10-12 ezer kilométer alatt csak felni csere volt.( Csak két terep triatlonon mentem vele, a többi Budapest + Pilis ) Mely alkatrészek teljesítményével nem vagy megelégedve? A teleszkóp - igy utólag - hiányzott.
Erre ajánlom
Város,túra, cc.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ákos avatar
Ákos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó árú, tuningolható bicaj megbízható vázzal.
Hátrány
Nem egy csúcsgép, sokat lehet tuningolni rajta,kicsit nehéz.
Tapasztalat
Az adott árkategóriában csúcsgép, jó sok garanciával. Megbízható, hétvégi használatra ideális!
Erre ajánlom
Városba ideális, a hegyet is jól bírja, ifjaknak különösen ajánlott.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-29 (29 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Woodlands 1990
10 válasz
utolsó: 2016. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands termékkel kapcsolatban: