Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




pirítós avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1994-es évjáratú full-STX-es  R500-as Cro-Moly,  acélvilla, 13.5 kg. 

Hibamentes működés immár 15 éve, ebből kb4-et "pihent".

Teherviselő alkatrészek örök életűek, váltókarok valamint a hátsó váltó is nagyon sokára fáradnak el, de végig megbízhatóak. Az összes alkatrész teherbírása ésszerűen túlméretezett, félprofi szintű. 

Kényelmes, precíz kezelhetőség, nagy terhelésnél is pontos, gyors váltás, rozsda gyakorlatilag nincs.

Hátrány

Konzolos fék: beállíthatatlan, gyenge, fáradékony. V-re cseréltem az eredeti fékkar megtartásával. Pépes érzés lett, de teljesen biztonságosan adagolható, vészhelyzetben odaragasztja a gépet.

Telótlan villa.

A hátsó váltó fáradt el először (kb 10év), '96-os(de új) LX-re cserélve. Svájci óra.

Tapasztalat

Az elmúlt 15 évben a bringám mindig, mindenhol elment, soha nem hibásodott meg, soha fel sem merült, hogy az adott feladatra kéne valami "jobb" kecske. 

Olyan termék ami szerethető az egyenletesen jó minősége miatt. Ha valaki ellopja megkeresem és kitépem a szívét.

Erre ajánlom
Pár éve keskeny országúti gumikkal használom városban. Azelőtt túra és vakmerősködés ment 24 órában naponta. Sárdagasztástól kispolgári felhasználásokig(persze padkázással) mindenre ajánlom.
Ennyiért vettem
44000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Woodlands 1990
10 válasz
utolsó: 2016. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands termékkel kapcsolatban: