Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Dani94 avatar
83 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-A bicaj "főbb részegységei" megfelelőek:a fékkel még nem volt baj(sima V-fékes),a váltóról sem panaszkodhatok...

-Már lett rajta sokminden cserélve,legközelebb azt fogom,ami tönkremegyek(valszeg gumi,fékpofa,hasonló)

-Szépen fut,könnyű vele nullkézzel is menni,jó az irányíthatósága,bár az egyenes kormány a másik bringa után kicsit fura

-Elég megbízhatónak mondtható,előjel nélkül semmi nem fog rajta egyből tönkremenni

-Nos,az alapfelszereltsége hagyott némi kívánnivalót maga után(lejjebb kifejtem a hátránynál)...

-Teleszkóp nélküli,merev villásat vettünk,és hát nem is olyan kényelmes a jó magyar utakon,mint 1 tleszkópos,de a kerekek pl. bírják

Hátrány

-Tehát az alapfelszereltség...:a nyereg 1 nagyon kényelmetlen sportnyereg volt,ami hamar eldeformálódott,és a hátulja szét is ment;a kormánycsapágy is elég gagyi lehetett,hamar tönkrement;a hajtása bírta elég sokáig,de aztán annyira elkezdett kotyogni,hogy muszály volt kicserélni(négyszögtengelyes);a gyári gumik sem bírták sokáig,országútra valók voltak,hamar elkoptak,esőben életveszély volt vele menni.Igazából ennyi a hátrány,de ha az árát nézzük,ne várjunk csúcsminőségű alkatrészeket...

Tapasztalat

Nos,ha minden igaz 2006-ban lett vásárolva,ez volt az első valamire való bringám...Nagyon sokat mentem vele főleg országúton,de aztán elkezdtünk terepezni,és ahhoz ez már kevés volt,így jött a mostani bicóm.De a mai napig meg van ez is,és hibátlanul működik :) Hát nem hiába,ez még MADE IN HUNGARY!

Erre ajánlom

Városba szaladgálni,tekergetni a bringaúton,vagy ha beújítasz 1 teleszkópot,XC,CC...

Ennyiért vettem
35.000 Ft
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands  2006 városi/cruiser/fitnesz
Schwinn-Csepel Woodlands  2006 városi/cruiser/fitnesz
Schwinn-Csepel Woodlands  2006 városi/cruiser/fitnesz
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Woodlands 1990
10 válasz
utolsó: 2016. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands termékkel kapcsolatban: