-A bicaj "főbb részegységei" megfelelőek:a fékkel még nem volt baj(sima V-fékes),a váltóról sem panaszkodhatok...
-Már lett rajta sokminden cserélve,legközelebb azt fogom,ami tönkremegyek(valszeg gumi,fékpofa,hasonló)
-Szépen fut,könnyű vele nullkézzel is menni,jó az irányíthatósága,bár az egyenes kormány a másik bringa után kicsit fura
-Elég megbízhatónak mondtható,előjel nélkül semmi nem fog rajta egyből tönkremenni
-Nos,az alapfelszereltsége hagyott némi kívánnivalót maga után(lejjebb kifejtem a hátránynál)...
-Teleszkóp nélküli,merev villásat vettünk,és hát nem is olyan kényelmes a jó magyar utakon,mint 1 tleszkópos,de a kerekek pl. bírják
-Tehát az alapfelszereltség...:a nyereg 1 nagyon kényelmetlen sportnyereg volt,ami hamar eldeformálódott,és a hátulja szét is ment;a kormánycsapágy is elég gagyi lehetett,hamar tönkrement;a hajtása bírta elég sokáig,de aztán annyira elkezdett kotyogni,hogy muszály volt kicserélni(négyszögtengelyes);a gyári gumik sem bírták sokáig,országútra valók voltak,hamar elkoptak,esőben életveszély volt vele menni.Igazából ennyi a hátrány,de ha az árát nézzük,ne várjunk csúcsminőségű alkatrészeket...
Nos,ha minden igaz 2006-ban lett vásárolva,ez volt az első valamire való bringám...Nagyon sokat mentem vele főleg országúton,de aztán elkezdtünk terepezni,és ahhoz ez már kevés volt,így jött a mostani bicóm.De a mai napig meg van ez is,és hibátlanul működik :) Hát nem hiába,ez még MADE IN HUNGARY!
Városba szaladgálni,tekergetni a bringaúton,vagy ha beújítasz 1 teleszkópot,XC,CC...