Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




akopasz01 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kiváló minőség. Strapabíró váz, sok rögzítési ponttal. Jó összeszerelési minőség.

Hátrány

Nem gyártják. Amikor megvettem szinte semmi sem volt rajta ( sárvédő, kitámasztó, csomagtartó)

Tapasztalat

1991-ben vásároltam 18000Ft-ért, akkor csúcsgépnek számított a hazai felhozatalban. A váz Reynolds 500 CrMo nagy szilárdságú szén-acél kovácsolt sarukkal, rendkívül erős, túrázásra, edzésre, suliba,munkába  és boltba járásra, és csak úgy hobbikerékpározásra használtam  Schwinn G-force w/800 merev villa, ALESA felnik, Schwinn Terra 26x1,75-ös gumikkal, amik úgy 18év után értek el. Nyereg Velo ATB nekem kényelmes volt. Csak azért cseréltem, mert kiszakadt. Shimano GS-200 váltó és fékrendszer nálam tökéletesen teljesített. 21 sebesség elől: Shimano Biopace SG28-38-48, hátul: 13-15-17-20-23-26-30. A váltókarok 2011-ben adták meg magukat, amiket Shimano RevoShiftekre cseréltem,  ez alatt az idő alatt egyszer sem kellett utánállítani. A 22év alatt nagyon megszerettem, így tavaly nagy felújításon ment át. Remélem a következő 22 évet még hiba nélkül végigszolgálja.

Erre ajánlom

Túrázás, munkábajárás.

Ennyiért vettem
18000
Mért tömeg
14500 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Feújítás elött
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Még alakul
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Újkorában
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Woodlands 1990
10 válasz
utolsó: 2016. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands termékkel kapcsolatban: