Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




smalltown avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Örök, mint a nyomorúság...

14 évesen, ballagási pénzből vettem újként 1993-ban 29500 Ft-ért, ami akkor sok pénz volt. Aztán 18 éven át használtam egyfolytában, lévén nem volt másik kerékpárom. És tűrte. A váltókarokon (kb 12 év után adták fel) és a nyergen, meg a hátsó soron, fékpofákon, monoblokkon, külsőkön, láncon kívül minden eredeti rajta. Kapott mindent, párszor a kékesi déli sípályát is, ami merev villával elég érdekes, de zokszó nélkül ment. Csak komputerből hármat fogyasztott el.

Teljes 3x7-es Shimano Altus C10 szett, 28-38-48 hajtóművel, Shimano agyakkal, Reynolds 500 Cro-Mo váz, GForce villák.

A mai napig megvan, sosem adom el, mert többet ér, mint, amit kapnék érte. Ha évente egyszer használom, akkor is megéri. 3 éve a falra akasztva pihen. Egyáltalán nem rozsdásodik.  Igazából újrafestetni, a matricákat újra legyártatni és teljesen felújítani is megérné. Nem tudom melyik mai kerékpár nyújt ilyen tartósságot.

 

Ja, anno a vázra-villára a Schwinn 10 év garanciát adott, az országútim vásárlásánál pedig 5 év, csak a vázra szóló és csak az első tulajdonost megillető garanciától kellett volna hátast dobnom .

 

Update: Újra használatba került, egynapos 70-100 km-es túrákat teszek vele. Tökéletesen működik és kényelmes is. A kerekek, agyak, hajtómű, kormány, váz-villa még az eredeti. 

Hátrány

Csak annyi, hogy már nem gyártják.

Erre ajánlom

Tényleg mindenre jó, tapasztalatból mondom. Én sokat mentem vele hegyen, turistautakon, pedig nem az a vérbeli monti.

Ennyiért vettem
29500
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
33 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Woodlands 1990
10 válasz
utolsó: 2016. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands termékkel kapcsolatban: