Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz

30 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Kiss Zolee avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Magyar gyártmány 1990-es. Tartós, sehol nem rozsdásodik. 35 évesen minden gyári cucc precízen működik rajta, könnyen karbantartható és javítható. Az első 3 fogaskerekes SHIMANO ovál hajtókartárcsa az emelekedőkön No1!, így az  akksis-villanymotoros-kamu-bringákon kívűl más típusokat lazán le lehet nyomni vele hosszabb felfelé kapaszkodáskor.

Látszik, hogy sokan ismerik még ezt a típust, mert nagy nézettsége van ahol feltűnik pöpec, csillogó, felszerelt állapotban ...és előzi a sort.

Célszerű felszeelni extrákkal és akkor még jobb. Pl.: hátra a 34-11-es fogaskeréksor nagyon pöpec. Minden szenvedős emelkedőt megmászik, de lehet tolni neki 35-el is huzamosan.

Hátrány

Hogy nem gyártják. Ez a típus még kelendő lenne ma is, az "olcsóbb" de megbízható árkategóriában.

Tapasztalat

1990-től, 35 éve használom folyamatosan. Minden hegyen járt már Magyarországon. Ismeri a földes terepet és sziklás utakat (... mindenhova megfelelő külsőkkel persze). Volt kollégiumi "mindenkié közös bicikli" is 3 évig, csillaggarázsban. Eddig mindent kibírt. Csak 1x kellett centíroztatni a szimpla falú hátsó kereket 35 év alatt. A napi 60-100 km-es túrákat lazán viszi úgy, hogy még minden csapágyazás gyári rajta. Múlt héten is ment ... és a jövő héten is menni fog. 10 év múlva is, megbízhatóan.  

Erre ajánlom

Bármilyen útra, földes, erősen sziklás ösvényekre .... a meredek downhill, ugratós, ügyességi helyek kivételével. Ez nem akrobata bringa, csak egy síma trekking-MTB. 

Ennyiért vettem
31.000.-
Mért tömeg
16000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Woodlands 1990
10 válasz
utolsó: 2016. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands termékkel kapcsolatban: