Magyar gyártmány 1990-es. Tartós, sehol nem rozsdásodik. 35 évesen minden gyári cucc precízen működik rajta, könnyen karbantartható és javítható. Az első 3 fogaskerekes SHIMANO ovál hajtókartárcsa az emelekedőkön No1!, így az akksis-villanymotoros-kamu-bringákon kívűl más típusokat lazán le lehet nyomni vele hosszabb felfelé kapaszkodáskor.
Látszik, hogy sokan ismerik még ezt a típust, mert nagy nézettsége van ahol feltűnik pöpec, csillogó, felszerelt állapotban ...és előzi a sort.
Célszerű felszeelni extrákkal és akkor még jobb. Pl.: hátra a 34-11-es fogaskeréksor nagyon pöpec. Minden szenvedős emelkedőt megmászik, de lehet tolni neki 35-el is huzamosan.
Hogy nem gyártják. Ez a típus még kelendő lenne ma is, az "olcsóbb" de megbízható árkategóriában.
1990-től, 35 éve használom folyamatosan. Minden hegyen járt már Magyarországon. Ismeri a földes terepet és sziklás utakat (... mindenhova megfelelő külsőkkel persze). Volt kollégiumi "mindenkié közös bicikli" is 3 évig, csillaggarázsban. Eddig mindent kibírt. Csak 1x kellett centíroztatni a szimpla falú hátsó kereket 35 év alatt. A napi 60-100 km-es túrákat lazán viszi úgy, hogy még minden csapágyazás gyári rajta. Múlt héten is ment ... és a jövő héten is menni fog. 10 év múlva is, megbízhatóan.
Bármilyen útra, földes, erősen sziklás ösvényekre .... a meredek downhill, ugratós, ügyességi helyek kivételével. Ez nem akrobata bringa, csak egy síma trekking-MTB.