Természetesen a legnagyobb előnye, az összecsukhatóság, kis helyen elfér, még egy kis járműben is mint pl. egy Smart. Vonaton, BKV-n szállítható minden probléma nélkül, többlet költség nélkül. Autóban nem csak a csomagtartóban szállítható, hanem pl. a hátsó ülésen, vagy az osztottan dönthető kisebbik részén is, úgy hogy a csomagtartót nem kell elfoglalni a kerékpárral. Így csak egy személy helyét foglalja el. Nagyobb autókban, akár az első ülés mögé is beállítható. A magyar utakat jól bírja, természetesen ha valaki nagyobb sebességgel akarja használni, ajánlatos a keskeny abroncs. Eredetileg 37-451 van rajta, de ha közel országúti tempót akar valaki kihozni belőle, kell a legalább 28-451-es gumi. Nagyobb túrákra is tökéletesen alkalmas, többször megjártam a Tisza-tó kört, egyéb hosszú túrákat is. Az alapfelszereltsége nem bőkezű, külön kell megvenni a sárvédőt, csomagtartót, lámpákat, stb., bár ez más kerékpároknál is így van. Ami viszont a kiegészítők mellett szól, hogy nagyon jó minőségűek és ötletesek, bár nem Tesco áron adják. A kerékpár konstrukciója elég különös, nagyon könnyen lehet vele hirtelen mozgolódni pl. tömegben, a hirtelen irányváltások sokakat még meg is ijeszt, könnyen lehet vele gyorsulni, a fékek hatékonyak és pontosak, bár egy jó beállítás itt is elengedhetetlen. Egy hagyományos kerékpárhoz képest, a legfurább az egész konstrukcióban, hogy van egy olyan billenési tulajdonsága amit meg kell szokni. Ez nem hátrány, de első érzésre fura lehet. Amit szintén meg kell szokni, hogy eltűnik a centripetális erő, szinte alig érzékelhető. Vagyis nagy sebességnél, menet közben ki lehet fordítani a kormányt mintha egy hajtű kanyart kellene bevenni lassan. A nagy kerekű kerékpároknál, a kerék centrifugális ereje, töbé-kevésbé irányban tartja a kormányt. Ettől függetlenül simán lehet elengedett kormánnyal bringázni ezzel is, talán egy picit kifinomultabbá válik az egyensúlyi érzékszervünk. Ami a sebeséget illeti, valójában ez egy városi bringa. De ha valaki jó erőben van, a 35-40 km/h lehet vele tartani, persze ez erő kérdése. Nekem más kerékpárral sem sikerült nagyobb sebességet kihozni magamból. Eddig 1837 km-t mentem vele, semmi gond eddig nem jelentkezett, bár nem indokolt még, de új fékbetétet és talán láncot azért megérdemel a jövő szezonra. Összeségében egyben van a kerékpár, persze itt is a váz a lényeg, persze a hajtás főbb részei azért nem a prémium kategóriát képviselik, de talán érdemes testre szabni ha valakinek nem elég. Mivel csak hátsó váltója van, én lecseréltem a lánctányért, ez egy kicsit javított a max. teljesítményen. Gondolom keskenyebb gumival is elérhető valami többlet. A tárolás sokkal egyszerűbb mivel télen is bent lehet valahol egy asztal alatt, vagy garázs sarkában, nem kell a kinti sufniba tárolni, így telesen más állapotban lehet elővenni a következő szezonban.
Elég kötöttek az alkatrészek, pl. nincs választék az abroncsok területén a 451-es méret miatt, ha valami elromlik, nem lehet megvenni bármit, bármelyik bringa boltban.
Terepen nem jó, se murvás, se földúton, homokos helyen semmi esély.
Nem az a bringa amit kikötök a bolt elé.
Párhuzamosan használom egy KTM trekking-el, de az menni fog, nem nagyon használom amióta megjött a Tern.
Városi, aszfaltos túra, távoli kirándulásra csomagtartóban, majd városnézés bringáról kiváló program tud lenni.