Marzocchi 33 TST2 első teleszkóp

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 63.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Takács Balázs avatar
72 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

Én valami DJ-minőséget vártam, de meglepően puha AM telót kaptam. Nagyon finom mozgása van, visszaút nélkül az utolsó fűcsomót is kiegyenesíti, nagy visszaúttal a padkán úgy megy fel, hogy nem veszed észre hogy volt ott valami. Szép a kialakítása, mellőzték az olcsó műanyagokat a gyártáskor. Pöpec Marzocchi

Hátrány

Miért nincs már 33-as széria a Marzónál? na jó, ez nem hátrány. Nincs hátrány, kivéve azt hogy nincs hozzá rendes service manual. Ez viszont igen bosszantó tud lenni.

Tapasztalat

Nagyon kellemes AM-XC teló, pár napig volt nálam amíg összeraktam, de meglepően a szívemhez nőtt.

Erre ajánlom

XC-AM és barátai. Persze a grammok terén ne várjunk tőle sokat. Masszív, nem könnyű

Csatolt képek
Marzocchi 33 TST2  2009 első teleszkóp
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeridee avatar
46 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

lehelet finom mozgás a telóutat nem végig csak 1-2 csm hagy ki de ez nem érdekes nagyon bírja a sarat nem tudom mennyi használat után kezdett kotyogni sok karbantartást igényel jó minőségüek a csavarok

Hátrány

nincs nagy hátránya

25 olvasó 4%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

80 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (post mount)

  • v-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fekete


 
ajánlott felhasználás:

cross country


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
A Marzocchi 33 TST2 patronos?
4 válasz
utolsó: 2012. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 33 TST2 termékkel kapcsolatban: