Rock Shox Pilot SL első teleszkóp

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 62.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

peterszakszon avatar
26 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Elég jól csillapít, szépen mozog ez a Rock Shox első teleszkóp. Jómagam már használtan vettem, de nem volt és azóta sincs kotyogása, rendellenes viselkedése. Tárcsafék nem csavarja, levegőt fél éve nem fújtam bele. Sárban ritkán mentem de nem nagyon érdelki. Amikor megvettem bezsíroztattam, felfujattam a 80 kilómhoz és köszöni szépen azóta is jól van! Igazi igénytelen állat a Rock Shox Pilot SL!

Hátrány

Ami engem zavar, hogy nincs rajta  menet közben állítható előfeszítés, vagy lockolási lehetőség. 

Tapasztalat

Baromira idegesítő, hogy ha egy relatív simának mondható úton gurulgatok, az apró lukaknál mikor az első kerék elemelkedik egy pillanatra a földről, a becsúszó fullra kimozdul és a végponton koppan! Konkrétan nekem fáj minden ilyen hang. Ez a működést nem befolyásolja, csak iszonyatosan zavaró. Furának tűnhet de a Suntour  M 9050 rugós telót - melyet a nagytömegek nem tartanak jó telónak - jobban szerettem, valahogy az nekem konkrétabb volt.

Erre ajánlom

Én XC-re használom szolíd körülmények között a harmadik X-em derekán, arra is ajánlom.

Ennyiért vettem
Törött donorból 10.000.-
Csatolt képek
Rock Shox Pilot SL  2004 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem nagyon finom a járása nem akad könnyen indul! most hidegbe picit lomhábban mozog de igy is fasza! levegős nem ereszti a pop lock is nagyon jó stb... szerintem nagyon jó vétel 100 as
Hátrány
talán a válla vékonynak tűnik de elvileg nagyon erős
Erre ajánlom
dh-n kivül akármire
Ennyiért vettem
20000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norbi88hun avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

szerintem finoman mozog. ha én ülök rajta 80 kg al vagy az 50 kg- os barátnőm szinte ugyanúgy rendesen mozog. ha egyszer eltalálod mennyi levegő kell bele abol nem fog ereszteni! mikor megvettem kiváncsiságbol leeresztettem. hát tengeri beteg lettem mire kiértem a bringaboltba felfújni :D azóta nem kellett hozzá nyulni. gyári 80mm ert kimozogja télen is. használtan vettem és nem bántam meg! Ha nem dh ra használod akkor elviseli a 180as tárcsát is.

1 év után is olyanok a becsúszói mintha most vettem volna le a polcrol!

szerintem nagyon könnyű és lockolható. bármit beállítasz rajta az nem fog elállítódni!

Hátrány

1 év után már nem mozgott annyira jól mint mikor megvettem. Nem tudom az előző tulaja cseszte el vagy szépen eltünt belölle az olaj, de csak 60mililitert szedtem ma ki belölle. fojást sohasem láttam rajta. Most kipucolom és kipróbálom 100as rugóuton hogy bírja.

 

Szerk:. Ne álítsátok át 100mm ra. nem szereti. Jó neki a gyári 80mm

Tapasztalat

előtte j3mat és egy sontour xc60 használtam. ég és föld a különbség.

mivel én olcsón jutottam hozzá így 5öst érdemel!

Erre ajánlom
Semmiképpen nem dh ra és ugrásokra. Városba és erdei ösvényekre való lefelé és felfelé is mivel elég könnyű.
Ennyiért vettem
27000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gerison avatar
Gerison
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Annyit hozzátennék, hogy a 100 üzemórás szervízintervallumot be kell tartani. Sajnos nekem a jobb felső tömítésnél ereszti az olajat. Utoljára ősszel volt szervizelve, és most újra kell. Nem bonyolult, csak hát idő és kosz. Ilyenkor a lockout sem működik rajta.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Xabi avatar
Xabi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon szépen és könnyen indul meg, kimozogja a teljes utat. Levegőráfújással elég jól hangolható, a csillapítás tág határok között állítható, a kormányról vezérelhető lock pedig nagyon hasznos. Levegőt nagyon lassan ereszti. Merevsége megfelelő. Jó ára van nagyon, ha még hozzá bírsz jutni.
Hátrány
Tárcsafékkel nem ajánlott használni. Sajnos kifutó darab, annyi van, amennyit az üzletek polcain találsz - kár érte.
Tapasztalat
Ha megkapod 40 ezer körül, akkor nagyon jó vásárt csinálsz vele, megbízható darab, sok kényelmi szolgáltatással, jól hangolható szinte minden tekerési stílushoz. Ebben az árkategóriában nincs versenytársa.
Erre ajánlom
XC, maraton, túrázgatás, városi harcosoknak. Durvulásra valami mást vegyél, hosszú távon nem tolerálja a tárcsát.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

geges avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
A mozgása vajpuha!! A visszaút csillapítása nagyon király lenyomod és már jön is vissza! Úgy állítodbe magadnak ahogy akarod.
Hátrány
Olyan nincsen!:D
Tapasztalat
Szerencsére 30-ezerért juttotam hozzá a srác akitől vettem nem használta.
Erre ajánlom
CC-re
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

teky avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Tapasztalat
Az első hozzászólás volt az enyém. Megkövetem a telót.Az elsővel az volt a gond hogy a "nagytudásu boltos"tulfujta.15 bár!!!!!Max 2 amit lehet!!!!!Azóta vettem egy újat és maximálisan meg vagyok elégedve vele.Tökéletesen finon és stabil.A 100 kilómhoz 1,7-re fujtam és mindent kimozog.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Giant avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Levegős telóhoz képest olyan jól mozog mint a full olajosak.Sokrétü állítási lehetőség ami működik nem úgy mint a Manitou telóknál.Atomstabil.Gyönyörű.Kormányrol állítható !! Kezesbárány.Testsulyra fel lehet fújni a táblázat alapján.
Hátrány
Talán a becsúszószár lehetett volna fekete színü.
Tapasztalat
Ár-érték aránybol a legjobb. Ne habozz. Vedd meg bátran, nem fogsz csalódni.
Erre ajánlom
Aki nem akar kiadni Manitoura 60-80ezer forintot, de szeretne olcsón-de jó villát.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Retisas avatar
Retisas
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nem túl drága és az eddig használt probált legjobban mozgó teló. Nagyon finom a mozgása.
Hátrány
Eddig nincs.
Tapasztalat
Ez egy jó választás
Erre ajánlom
CC-re tökéletes. Nem értek egyet azzal hogy versenyre nem jó mert nehéz. Rengetegen használják. Na jó nem karbonvázas Scott-okhoz
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SAA avatar
SAA
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon finom mozgása van. Minden állítható: odaút (levegő nyomással), visszaút gyorsasága, lockout átütési határa. A kormányról vezérelhető lockout nagyon kényelmes, ezentúl csak ilyen telót veszek!
Hátrány
A levegő miatt csak pumpával lehet állítani a keménységét, ellentétben az olajos telókkal.
Tapasztalat
Eddig semmi bajom nem volt vele. Szeretem.
Erre ajánlom
Városba alacsony nyomással extra kényelmes, kifejezetten élvezem a padkákat! :o) Terepre turistautakra. Lehet, hogy keményebb terepre is jó, még nem próbáltam
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gerison avatar
Gerison
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Végig kimozogja az útját, finoman működik azonnal megindul. Az enyémmel semmi gond sincsen!!! Úgy működik, ahogy azt a tervezők megálmodták! Magyar nyelvű leírást adnak hozzá!!! Kormányról vezérlhető PopLock (lockout) van hozzá. 100mm-re átállítható rugóút.
Hátrány
Technikailag nincsen! Esetleg az, hogy az első beállítások eltartanak egy ideig, de ha egyszer belövöd magadnak, onnantól ez egy álom teló! Ára? Ez szubjektív!
Tapasztalat
Teljes megelégedettség!!! Kellemes meglepi volt, hogy míg a gyári weboldalon 1900g feletti tömegről beszélnek, itthon lemérve csak 1860g. Menetközben igazi kezesbárány, és hatalmas ugrás a korábbi RST-mhez képest! Kivasalja a nagyobb köveket, kiváló terepen. Aszfalton, kiálva pogózik, de a PopLock ezt is megoldja!
Erre ajánlom
Túrázós, maratonozós bringásoknak, akik sokat mennek, terepeznek, hajtanak. Súlya miatt nem versenyre való. Sok minden állítható rajta.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zoltánka avatar
Zoltánka
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
csillapítaás, na meg én csak 65kiló vagyok, tehaát ha nemfújok bele csak egy picit, nagyon szépen vasal minden bukkanót
Hátrány
85klios emberkehez felfújva nagyon torz, mintha sima levegós villan tekerneél
Tapasztalat
abból a penzböl lehet venni Manitou Axel-t, de ha nemfogják ki a rúgóErnöt bizony nemlehet hozzafújni.. Marzocchi MZ? aki megelégszik a elasztomeres csillpítással..nemsokan vannak. RST modellek? lásd..Marzocchi MZ
Erre ajánlom
xc-re bevált, freerajdra, dirt-re ha már van othon másik.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

teky avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jol állitható a nyomás,igy finoman szabályozható a mozgás.Szép.A visszaut csill.is állitható.15 bárnál 110 kilóval nem sikerült felütni.A tárcsák nem zavarják stabilan áll.
Hátrány
Nekem két hét után valami csörög zörög benne.Azt mondták ez természetes Rock betegség:ENNYIÉRT?????????????Nem hiszem.Én fogtam ki az egyetlen rosszat?????
Tapasztalat
Szerintem ha nincs sok pénzed,inkább egy kormányról vezérelhető Lock-os.
Erre ajánlom
Aki kifogja a jót,az egy nagyon tutit kap. cc,város,túra,talán még épitett pályára is.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Pilot SL termékkel kapcsolatban: