Marzocchi 55 TST2 Air első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 130.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Álom finom és puha a mozgása, teló utat végig kimozogja, hideg sztem semennyire nem hat rá, tárcsa biztos nem csavarja, minőségi alkatrészekkel van felszerelve és az állítócsavarok is azok, lock-olható.

Hátrány
Igényes villa.
Tapasztalat
Véleményem szerint ez a 2010 tényleg megint MARZOCCHI minőség lesz. Iszonyat jó, könnyű, sok minden állítható, szép. Tartós villa lehet. Én nekem volt szerencsém a Bringaexpon gurúlni vele és kipróbálni. A mozgása mámorítóan finom. Nem akadozik soha, de ezekért cserébe elvárja a gondoskodást. =)
Erre ajánlom
- All Mountain/Enduro - Light DownHill - FreeRide
Csatolt képek
Marzocchi 55 TST2 Air  2010 első teleszkóp
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

levegő (TST2 air)


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2469


 
ajánlott felhasználás:
  • freeride
  • all mountain

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 55 TST2 Air vásárlás előtti kérdések
6 válasz
utolsó: 2013. nov.
Marzocchi 55 TST2 Air-ban nem működik a lockout, mitől lehet?
7 válasz
utolsó: 2012. máj.
Mi a véleményed a Marzocchi 55 TST2 Air-ról?
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi 55 TST2 Airnak hol van a visszaút csillapítás álitoja?
2 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 TST2 Air termékkel kapcsolatban: