Marzocchi 55 TST2 Air első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 130.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




TaaT avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hosszú rugóút (160mm)

Szép fekete 36mm vastag becsúszó ami nem kopik egyáltalán

Merev lábak

Felüthetetlen konstrukció

Hátrány

A levegő ráfújással nem vagyok kibékülve, ha nincs benne levegő könnyen indul de 10centit beül a bicó, ha meg fújok bele letapad, nehezen indul meg...

a láb aljában lehet aszem a visszautat állítani, RS-ekhez szoktam ott van 2 végállás hatalmas különbséggel, itt tekertem jobbra-balra alig változott vmi...

Tapasztalat

Nem egy rossz villa az 55 TST2 Air de engem nem nyűgözött le ez a Marzocchi első teleszkóp...

Erre ajánlom

Freeride/DH

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Marzocchi 55 TST2 Air  2008 első teleszkóp
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

levegő (TST2 air)


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
rugókeménység:

van (levegőnyomás állítás szelepeken keresztül)


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2469


 
ajánlott felhasználás:
  • freeride
  • all mountain

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 55 TST2 Air vásárlás előtti kérdések
6 válasz
utolsó: 2013. nov.
Marzocchi 55 TST2 Air-ban nem működik a lockout, mitől lehet?
7 válasz
utolsó: 2012. máj.
Mi a véleményed a Marzocchi 55 TST2 Air-ról?
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi 55 TST2 Airnak hol van a visszaút csillapítás álitoja?
2 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 TST2 Air termékkel kapcsolatban: