Marzocchi Dirt Jumper 2 első teleszkóp

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




dumbass avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Használtan vettem a villát, de szinte zsír új volt. 1évig használtam és hát mit mondjak.. vannak hátrányai rendesen. de azt majd lejjebb írom le. Tehát:

nem ereszti a patron a levegőt.

szépen mozog hidegben/melegben is.

szimmeringek egész jól bírják

acél villanyak 

Hátrány

a visszaút patron szétmegy benne, mivel egy szar suntour...

a legtöbb pumpa nem fér oda a szelephez

kihajlott az ACÉL! nyak

3,2kiló..

ha nincs benne levegő, vagy csak kevés, azonnal koppan..

a láb reped a fékhídnál

Tapasztalat

ha van még plusz húszezred egy villára akkor vegyél egy argyle-t

Erre ajánlom

dirt..se

Ennyiért vettem
30000
Mért tömeg
3200 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó, levegő


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

4130 Crmo acél


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2616


 
ajánlott felhasználás:

dirt


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzo DJ 2 2005 vagy duro? villákról általánosságban
6 válasz
utolsó: 2013. feb.
Marzocchi Dirt Jumper 2 80-ról 100 mm-re átalakítható?
2 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi Dirt Jumper 2 olajcsere- milyen olaj kell, hogy kell?
9 válasz
utolsó: 2013. szept.
Marzocchi Dirt Jumper 2 vagy RST Dirt T a nehezebb?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 2 termékkel kapcsolatban: