RST Aerosa HE első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

magyarmokus avatar
magyarmokus
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny
Ez a teló egy végképp jóindulatú darab,könnyű állíthatóság,és viszonylag kis súly.
Hátrány
Ha eljön a tél vagy a 15Cfok jobb ha otthon hagyod mert 120kg alatt sem indul meg(egyszerűen befagy).
Tapasztalat
RST-ékhez képest jó.
Erre ajánlom
Télre nehéz merevvillának.
Szerinted hasznos?

Polaris avatar
Polaris
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Finom mozgás jó benne a csillapitás nem koppan.
Hátrány
Télen tényleg nagyon merev .
Tapasztalat
Én nekem nagyon bevált eza teló mondjuk én nem vadállat módjára bringázok.
Erre ajánlom
XC, enyhébb CC, Street
Szerinted hasznos?

Csapó Balázs avatar
Csapó Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szép, cserélhető villanyak (alu vagy acél), masszív és megtalálható rajta a Manitou-nál ismert zsírozógomb.
Hátrány
A matrica nem lakk alatt van.
Tapasztalat
Szerintem nagy király teló, magnéziumból van a külsőszára, szépen mozog (hidegben nem). Arugóútállításra szerintem nincs szükség. Belülről is elég komoly, szép negy rugó van mindkét oldalában :).
Erre ajánlom
XC-re és DIRT szerüségre is jó-->szerintem.
Szerinted hasznos?

Tótfalusi János avatar
Tótfalusi János
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Állítható rugóút (így hegynek fel nem kell meghalni).
Hátrány
Eddig még nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Nekem bejött.
Erre ajánlom
Akinek tetszik.
Szerinted hasznos?

Geza avatar
Geza
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
elég magasra emeli a bringa elejét, 10 cm-t mozog, nem túl nehéz, cserélhető nyak
Hátrány
puha gyári rugó
Tapasztalat
nem rossz, csak a rugót le kell cserélni
Erre ajánlom
talán cc, street
Szerinted hasznos?

lguz avatar
lguz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól néz ki
Hátrány
minden más
Tapasztalat
Koppan, mint a picsa. Szar, nem ajánlom senkinek.
Erre ajánlom
senkinek
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csapó Balázs avatar
Csapó Balázs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Finom mozgás. A telóutat végig kimozogja.A csillapítás nagyon jó, kivéve hidegben.Elég vastag gumi is belefér, van rajta tárcsafékkonzol. Van rajta már manitou-tól jól ismert zsírozógomb.
Hátrány
Hidegben eléggé lassan mozog, acsillapítás nagyon lefogja. Nem lehet állítani a csillapítás mértékét. Nem lehet állítani a rugóelőfeszítést.
Tapasztalat
Régebben egy RST Gila TL-em volt ami 89 mm rugóuttal birt és nem volt benne semmi. Ahoz képest sokkal jobban mozog és könnyebb is.Kétféle színben lehet kapni. XTR szürkében és feketében. Nekem XTR szürke van és nagyon bejön.
Erre ajánlom
A súlyosabbaknak is ajálom keményebb rugóval. Talán enyhébb freeride-ra is jó, de DH-ni ne próbáljatok vele.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Aerosa HE termékkel kapcsolatban: