Continental X-King külső gumi

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft - 19.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




GeoMan avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon gyors gumi, a kicsi, de sűrűn rakott bütykök miatt alig van ellenállása, gondolom ezért is olyan gyors, és retenntően hangosan "zümmög", így csengő nélkül is félreállnak a gyalogosok a bicikliúton. :)

Hátrány

Nem tapad jól, kanyarban nem a legstabilabb, eddig kb 300 km-t raktam bele és már volt egy defektem, szemben a Panaracer gumijaimmal, aminél volt olyan, amiben 5000 km után volt egy defekt. A defekt javításához eléggé meg kellett küzdenem, hogy leszedjem a felniről, bár az is igaz, még elég új a gumi. A kis bütykök miatt szinte nincs ellenállása, ebből adódik valószínűleg, hogy akármilyen terepen képes megcsúszni, kicsúszni, nem tartani a kecskét. A hátsó gumim azután a bizonyos 300 km után a 85 kilóm alatt már elég rendesen megkopott, látványos a különbség az első és hátsó között

 

Tapasztalat

27,5 collos gumikat használok, egy Focus montihoz kaptam és összességében az a véleményem róla, mint általában a Continental-ról mostanában: közepes teljesítményhez közepes ár/érték arány. A legtöbb, jó Continental Gumi 2-3-szor annyiba kerül, mint egy hasonló tudású "generikus", míg ezek a kisebb tudású gumik is bőven egy-egy Panaracer/CST főlé vannak árazva. Persze, mondhatjuk, hogy Made in Germany, de egyrészt a Panaracer gumijaim meg Made in Japan, másrészt, meg a mai, globalizált világban ki nem sz@rja le, hogy hol van "Made In"-elve, úgyis minden Kínában, Taivanon, meg Indiában készül. Helyette adjanak inkább egy jó gumit jó áron. Ráadásul, gumiban a kínaiakat sem kell félteni, néhány száz éve ők is tudják, hogyan kell vulkanizálni. Szóval, én egy Continental Vaporral kezdtem 5 éve, de azóta kiszerettem a Conti-ból, amit ez a gumi is megerősített bennem. A King-et meg erősnek érzem a nevében, a Cross Bishop reálisabb lett volna, hamár a sakknál tartunk :).

Erre ajánlom

Szigorúan kanyarok nélküli, egyenes terepen, időfutam hajtásokra.

Ennyiért vettem
Kerékpárhoza adták
10 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26×2,0"
  • 26×2,2"
  • 26×2,4"
  • 29×2,2"

 
ajánlott nyomás (bar):

3,5


 
nyomás (bar):

max. 4,5


 
szövetsűrűség (TPI):

84


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

Van


 
defektvédelem:

Van, X-King Protection modell


 
tubeless változat:

Van, X-King UST


tömeg:

X-King

  • 640 g, drótperemes, 26×2,2"
  • 580 g, hajtogatható, 26×2,2"

X-King Racesport

  • 490 g, hajtogatható, 26×2,2"

X-King Supersonic

  • 440 g, hajtogatható, 26×2,0"

X-King Protection

  • 570 g, hajtogatható, 26×2,2"

X-King UST

  • 780 g, hajtogatható, 26×2,2"

X-King II, 29er

  • 700 g, hajtogatható, 29×2,2"

 
további információk:

Az X-King Cross Country használatra kifejlesztett profil, száraz és nedves talajon egyaránt kiválóan megállja a helyét. Racesport, Supersonic, Protection változatban egyaránt gyártják.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental X-King termékkel kapcsolatban: