Nagyon gyors gumi, a kicsi, de sűrűn rakott bütykök miatt alig van ellenállása, gondolom ezért is olyan gyors, és retenntően hangosan "zümmög", így csengő nélkül is félreállnak a gyalogosok a bicikliúton. :)
Nem tapad jól, kanyarban nem a legstabilabb, eddig kb 300 km-t raktam bele és már volt egy defektem, szemben a Panaracer gumijaimmal, aminél volt olyan, amiben 5000 km után volt egy defekt. A defekt javításához eléggé meg kellett küzdenem, hogy leszedjem a felniről, bár az is igaz, még elég új a gumi. A kis bütykök miatt szinte nincs ellenállása, ebből adódik valószínűleg, hogy akármilyen terepen képes megcsúszni, kicsúszni, nem tartani a kecskét. A hátsó gumim azután a bizonyos 300 km után a 85 kilóm alatt már elég rendesen megkopott, látványos a különbség az első és hátsó között
27,5 collos gumikat használok, egy Focus montihoz kaptam és összességében az a véleményem róla, mint általában a Continental-ról mostanában: közepes teljesítményhez közepes ár/érték arány. A legtöbb, jó Continental Gumi 2-3-szor annyiba kerül, mint egy hasonló tudású "generikus", míg ezek a kisebb tudású gumik is bőven egy-egy Panaracer/CST főlé vannak árazva. Persze, mondhatjuk, hogy Made in Germany, de egyrészt a Panaracer gumijaim meg Made in Japan, másrészt, meg a mai, globalizált világban ki nem sz@rja le, hogy hol van "Made In"-elve, úgyis minden Kínában, Taivanon, meg Indiában készül. Helyette adjanak inkább egy jó gumit jó áron. Ráadásul, gumiban a kínaiakat sem kell félteni, néhány száz éve ők is tudják, hogyan kell vulkanizálni. Szóval, én egy Continental Vaporral kezdtem 5 éve, de azóta kiszerettem a Conti-ból, amit ez a gumi is megerősített bennem. A King-et meg erősnek érzem a nevében, a Cross Bishop reálisabb lett volna, hamár a sakknál tartunk :).
Szigorúan kanyarok nélküli, egyenes terepen, időfutam hajtásokra.