- Alacsony gördülési ellenállás
- Jó kanyarstabilitás
- Vizet szinte alig csap fel
- Annak ellenére,hogy nagyon tapad, iszonyat könnyen gurul (30kmh simán tartható vele)
- Jó minőségű úton csendes, ócska 4rendű úton pocsék (hangos, nem gurul)
- Aszfaltra kiváló, viszont már könyebb terepen is csúszik ha van egy kis víz
- Nekem ez a harmadik garnitúra gumim és eddig 2 defektem volt, ezzel egyse, pedig mentem már át jópárszor üvegen vele.
- NAGYON NAGYON tapad. Kolega 2.5 baron használt dirt gumija (márkát nemtudok) simán csúszik nedves aszfalton amíg ez nem
- Az hogy viszonylag vékony gumi (1.75) csak akkor érződik ha nagyon fel van fúja, de nem kell beszarni a gyári értékek láttan (max ~3bar) mer én 4.8-5 bar környékén használom és lazán elbírja ezt a nyomást is.
- A vízzel ellentétben az aprócska kavicsokat felkapja és dobálja keményen, tehát a hátul jövő féltheti a szemét
- Megragad benne a pici 2-3mmes kavics (ha egy hegyesebbet fogsz ki lehet h a gumit is kiszúrja)
- Száraz füvön is megcsúszik az elsőkerék egy komolyabb fékezésnél, dehát ez aszfaltgummi ezvan...
- Nem túl mély a mintája. Felrakáskor mértem 1.8mm a közepén. Hát ez tyúkfing ahhoz képest h szinte csak ezen fut a gumi.
A teljesítmény azért 4répa, mert 4-5 baron a legjobb a gumi, és ez már nem a működési tartománya (elvileg). Ergo lehet h egy idő után megadja magát..
Picit drága (a csúcsmodel belőle 5e,de az alap is 3e). Annak ajánlom aki hajlandó kiadni pénzt egy normális gumiért és elvárásai vannak. Ez azokat teljesíti, ezért az 5 répa ár/telj.-re