Jó tapadás változatos talajviszonyokon
Defektvédelem
Viszonylag kis súly
A tapadása a gördülékenysége kárára megy,
Az oldalfal lehetne erősebb
Lehetne egy kicsit szélesebb
Nem sokat használtam eddig a külsőt, viszony kétféle nyomáson (alacsony és max) és többféle terepen is. Nekem a bringámhoz adták ezt a külsőt és lévén, hogy külterületen lakom vidéken, le is akartam cserélni egy bütykösebb gumira. Azonban ahogy mentem ezzel a gumival rájöttem, hogy nem feltétlenül szükséges a dolog. Defektet nem kaptam vele, holott elég sokmindenen áthajtottam, köztük földbe ágyazódott törmeléken, termésekkel, botokkal teli avaron stb, és bár hallottam kétszer is nagy durranást a kerekek felől, szerencsére egyik alkalommal se a gumi volt az.
Alacsony nyomáson nagyon stabilan viselkedett a gumi, nem zavarodott meg akkor sem ha hirtelen változtak az útviszonyok (például egy földmosás felváltotta azt aszfaltot) bár aszfalton megérződött a guminyomás hiánya a lassabb átlagsebességen a lomhaságon, nyirkos de még nem sáros földutakon álom volt vele menni, már csak azért is, mert a gumi olyankor átváltott lopakodó üzemmódba, tehát emberi fül számára hallhatatlan volt ami mondjuk egy könnyebb erdei kiruccanáskor hatalmas előny lehet annak, aki élvezni akarja a természet hangjait.
Murván is jól viselkedett a gumi, bár itt azért már kiütközött, hogy csak 1.50 széles, mert néha-néha azért csak kipördült egy kicsit.
Max nyomásra fújva (az én külsőmnél ez 5,1-bar mivel a kerék 700c-s) már sokkal jobban gördül az aszfalton, de még mindig elég jó könnyebb terepen is, habár a keménysége és a keskenyebbsége miatt már gyakrabban ki-kipördül, nem érzi az ember olyan stabilnak magasabb sebességen.
Szárazabb földúton ismét jó volt vele menni, bár már jobban rázott és hangosabb is lett, tehát akinek igénye van az erdei lopakodó üzemmódra az inkább vegye le a nyomást.
A száraz, gyepes utat meg se érezte a gumi különösebben. Sajnos egyenlőre nem próbáltam ki, mennyire lenne csúszós nedves füvön, de gyeppel benőtt úton is magabiztosan lehet vele közlekedni.
Viszont a homokban már gondolkodik, gyakrabban kilibben a bringa hátulja, ott már trükkösebb használni a gumit, bár homokos talajon nem próbáltam még úgy, hogy alacsony nyomásra lett volna állítva, lehet az segített volna egy kicsit.
Összeségében a legtöbb hátránya a szélességéből fakad, tehát azt mondanám, hogy ez a külső simán beletartozik a legjobb vegyes gumik közé 1.50-es kategóriában.
A kopásállóságáról nem tudok nyilatkozni mert bár változatos terepen mentem vele (mondjuk legtöbbet aszfalton) eddig kevesebb mint 300 kilométert használtam. Eddig úgy tűnik, hogy a gumi szemernyit sem kopott
Ha annyira nem fontos a gyorsulás illetve a gyorsaság, de szeretnél egy külsőt aminek változatos körülmények között is jó a tapadása akkor ezt a gumit nyugodt szívvel ajánlom.