A Btwin Rockrider 5.1 C1 ár/érték aránya kiváló, hobby célra tökéletesen kiszolgálja az embert
+Alu váz -sportos könnyű több méretben kapható
+suntour teleszkóp -alap de jól működik
+jól lehet vele haladni kényelmes
+ettől jobb áron új alu vázas bringa szerintem nincs
-gyári fékbetétek és a gyári gumi elég gyorsan kopik, persze felhasználás függő is
-enyémen a hátsó váltó elég pontatlan volt, és a bowden feszítő csavar (vagy finomhangolo..) elég rossz konstrukció, hamar elállítodik.
-nyereg előszőr keménynek hat de ha megszokja az ember akkor már semmi gond.
2db ilyen Rockrider 5.1 C1 bringát vettünk 2011 szeptemberében. Összességében elmondható, hogy ha az ember tényleg arra használja amire való tehát hobby mtb akkor kiváló, és akinek tényleg csak erre kell nem érdemes több pénzt kidobnia 120-130 ezres bringára mert úgysem használja ki. 2 szemszögből irok véleményt:
1: Páromé még mindíg kiváló, megvásárlása óta csak a fékbetétet kellett cserélni. ő hobby mtb -re használja és csak szezonálisan. Övéről elmondható, hogy jók a gyári fékek, a hajtómű, a váltók teszik a dolgukat szépen, a hátsó gumi ami hamarosan cserés lesz mert lassan slick gumivá kopik.
Az alu váz nagyon jó, könnyebb a bringa, egyszerű de jól müködő rugós teleszkóp megbízhatóan müködik.
A hozzá kapott lámpákat hamar cseréltük, az első bumszli, a hátsónak a kapcsolója nehezn müködött.
A kerekek annak ellenére, hogy nem duplafalúak, szerintem jók, ha kicsit figyel az ember és nem hajt a patkának neki..
2:
írnék egy második nézőpontot, mert az én szemszögemből kicsit más a helyzet.(én az év 365 napjából kb 360-at használom)
+Az igaz hogy a váz nagyon jó, és az első villa is. és a kerék is.
-Azonban a gumikat én 1 honap után cseréltem komolyabb schwalbe black jack gumikraí így terepre jobban alkalmas.
-ezután pár honpara rá jött a fékbetét csere. az igaz h az alhonga fékek nem a legkomolyabbak, de igazábol ha egy jobb fékbetétet rakunk bele nem a tescos 500ft-osat akkor nagyon jol használható.
-aztán kb másfél év folyamatos használat után elérkezett a felújítás idelye mert mostanra majdnem minden elhasználódott rajta.
-nem rég volt monoblokk csere,
-fék-váltókar csere mert a hátsó váltókar tönkrement, a hátsó fékkar müanyag része is elfáradt, kapott shimano fékváltó karokat.
-elkopott a prowheel hajtómű, és szétrozsdált, megnyúlt a lánc is. Kapott shimano alivio hajtóművet shimano lánccal. és akkor már egy uj hátsó shimano racsnit is.
-a hátsó váltó is cserés lett mert már nem lehetett jol beállitani.Alivio-t kapott abból is.
Mostmár jobb mint új korában. :)
Akinek csak arra kell, hogy néha hétvégén bringázzon egyet annak tökéletes.
Akár munkába járásra is alkalmas.