Trek 3900 mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 169.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Vadmeggy avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny

Nagyon szép váz:) A tárcsafék meglepően erős, hogyha bekopik... :D..

A teleszkóp is meglepően sokat mozog ahoz képest hogy milyen kategóriában van, bár ha durvább terepre használód érdemes lecserélni mert nekem 1 picit csavarja a gyári tárcsafék :D:D

Hátrány

Pedál törik<--- nemértem miért műanyagot raknak bele... A felni gyenge nekem semmi ugrabugri mellett is sikerült bele  egy epikus 8 ast varázsolni de különösebben nem zavar mert az a lényeg hogy gurul a vasszekér...Hátsóváltó és elsőváltó gyenge egy két éven belül biztos csere...Hajtókar sem a legerősebb, de ebben a kategóriában nem találsz sokkal jobbat.

 

Tapasztalat
Kezdő gépnek tökéletes... Viszont , ha tovább akarod fejleszteni akkor 100k-t érdemes rákölteni és egy olyan gépet kapsz ami mindenhol elmegy hogyha ésszel közlekedsz vele...
Erre ajánlom
Túrázos arcoknak akik nem ilyednek meg egy kis hegyi emelkedőktől és ösvényektől nem is beszélve a lejtőktől:D... Én főleg XC de AM re is használható ha továbbfejleszted...
Ennyiért vettem
93 000
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alpha ezüst alumínium, félig integrált kormánycsapágy, csomagtartó és sárvédő rögzítő szemekkel, tárcsfék rögzítési lehetőséggel, cserélhető váltótartó füllel,


méretek:
  • 13"
  • 16"
  • 18"
  • 19.5"
  • 21"
  • 22.5"

 
színválaszték:
  • Matte Lati Red-Viper Red
  • Onyx-Lime Green
  • Matte Black Titanite-Trek White-True Blue

villa (teló):

Suntour XCM 30mm becsúszószárak, tekercs rugóval, előfeszítés állítással, hidraulikus lockout-tal, 100mm kerék mozgással


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

M171, 42/34/24


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

11-32, 8 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo műanyag platform


Kerék

felni:

Bontrager AT-650 32 lyukas dupla falú tárcsafékes


első agy:

Formula DC20 alu


hátsó agy:

Formula DC22 alu


külső gumi:
Bontrager LT3,

26x2.0


Irányítás

kormány:

Bontrager Low Riser, 31.8mm, 15mm emelkedés, 9 fokos hátrahajlás


markolat:
Bontrager SSR
kormányszár:
Bontrager SSR,

31.8mm, 10 fokos


kormánycsapágy:

félig integrált


nyereg:

Bontrager Evoke 1


nyeregcső:
Bontrager SSR,

31.6mm, 12mm hátrahajlás


Fék

tárcsafék:

Tektro HDC 300


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 3900 termékkel kapcsolatban: