- KRESZ-nek megfelelő felszereltség,
- csomagtartó,
- állófényes hátsó lámpa,
- jó ár / érték arány
- nehéz,
- gyenge fényű első lámpa,
- visító dinamó, (gumi kupakkal jobb)
2008-ban két biciklit vettem egyszerre, az enyém férfi vázas gyári , a másik egy női vázas, amin az első és a hátsó agy a gyárinál jobb minőségű volt (bemutató bicikli). Az enyémet azóta folyamatosan használom, feleségem a biciklijét csak nagy ritkán használta. A pedálok, ahogy mások is írták gyengék ( a pedál tengelye görbült el). A fékek rugói most kezdik megadni magukat, már könnyen rátapadnak a felnire, pontosan be kell állítani és akkor még pont jó. A váltó még most is jól dolgozik, a fogaskerekeken nincs jelentős kopás. Meg kell szokni a marokváltó pontatlanságát, illetve azt, hogy terhelés alatt egy kicsit túl kell tekerni a kart, hogy a váltás megtörténjen, gurulás közben patent a váltás. A váz matricái nagyon sérülékenyek, kopottak, ez már az első éven meglátszott. A váz festéke időálló, csak a hátsó villa végeken a kerékfelfogatás környezetében kezdett pattogzani. A hátsó kerekek küllői az agy lyukainál rozsdásodni kezdtek, az én biciklimen 4 küllő el is szakadt, az első kerekeknél nem volt ilyen probléma. A csomagtartó nem "gyári" volt de eddig jól vizsgázik. A sárvédők a felső fényes réteg alatt anyagukban foltosodnak, messziről nem látni, csak engem zavar, mert újkorában szebb volt. A világítás vezetékei részben a vázban, és a sárvédőkben vannak vezetve az átvezetési pontoknál a vezetékek elöregedtek és a szigetelésük már töredezik. A gyári gumiköpenyek reflexcsíkosak voltak és nagyon jól tapadtak az aszfalton, azonban annyira puha volt a gumi anyaga, hogy állandóan defektünk volt, ezért lecseréltem őket. A "gyári" belsők sem a 622-es méretűek, hanem 590-esek voltak tű szeleppel. A gumi markolatok vége már lyukas, de még egyben vannak. Az ülés Selle Royal Xénium típusú volt 7 évig jól bírta, ezután kényelmetlenné vált, elöregedett a hab? (100 kg vagyok).
Az általam napi szinten használt Alboin 100-as 8 évesen már törődést igényel, egyes részeit cserélni felújítani kell, de összességében egyben van, napi szinten használható, a feleségem megkímélt "tuningolt" kerékpárján csak a hátsó küllők rozsdásodása, a pedálok görbülése és a "V" fékek rugóinak öregedése tapasztalható.
2017 nyár, féket cserélni kellett, mert a rugó elfáradt. Az első agy már zajos, hamarosan cserélem (ebben egy szép nagy esés is közre játszott, az első villa kuka lett). A korábban írt 4 küllő szakadását tovább vizslatva derült ki, hogy a menetes hátsó agy nem bírta a terhelést, a racsni szépen imbolygott a kerék forgásánál, így cserélve lett masszívabb kazettás hátsó agyra. Gumi markolat is cserélve lesz. Az első agy helyére agydinamót tervezek és ezzel egy időben újra kell vezetékezni az egész biciklit. Az első lámpa a eltörött, (szerelő rossz irányba fordította). A hátsó állófényes lámpa-búra kerete eltörött, most ragasztva van a helyén, az elektronika és a led még jó. A váltó esések és egy beakadt növényszár miatt már meg lett tépázva, a váltóállító csavar elgörbült a hátsó váltónál, nehéz beállítani és egy kis hangja van már a tekerésnek, hamarosan ez is csere.Az első váltó még jó. Az első lánctányérokban is van már egy kis imbolygás / nyolcas, de a váltókanál még elég széles a kezeléséhez.
2018 nyár a megkímélt női vázaasnak kattog a középcsapágya.... kb 10 év után.
Általános városi felhasználásra, a nagy súlyra való tekintettel inkább sík terepre, kisebb túrákra.