Az 1x használatos csavarok esetleg jók lehetnek valahova
Még gyártják
Ez a gépállat egy csoda (meg az is ,hogy még forgalmazzák).
Váz : Igazából nincs miről beszélni ebben az esetben , mert három acélrúd összehegge... akarom mondani barmolásából áll , ami ráadásul ki..szott mód aránytalan , ezáltal kb. a majom a köszörűkövön közmondást idézi ha valaki egyáltalán rá mer ülni (kell hozzá bátorság).
Villa : Nincs ... vagyis , van csak nem mozog . Nem vagyok túl nehéz (73kg) de nem sikerült megmozdítani. Legalábbis lefelé nem mert oldalirányban egész szépen mozog. Fejcsapágy nincs , vagy ha van joystick ként használható ...
Hajtás : Különösebb gond nincs vele , elég alja , de ha az ember nem használja egész jó ! Hajtókar törik mint a ropi , váltó néha beletalál 1-1 fokozatba , a lánc meg mint a rétestészta . A váltót beállítani nem lehet , vagy ha igen akkor sem , mert a csavar beleszalad és b...hatod ki a kukába már nem mintha bármi más helyre jó volna
Kerék : Sima szimplafalú felni , betonra és esetleg műútra , de nem magyarországra , mert az első kátyúnál 888-as ugrik bele. Kis túlzással szegény felnire csomót lehetne kötni annyira csavarodik.
Egyéb : A nyereg szerintem kőből lett kifaragva mert magában kb. Fél kilót nyom , a kormány minden irányba tekerhető , és a stücni is rúgózik (ha már a teló nem) .Nyeregcsövet ki lehet szedni ,bár valami háromszög kulcsal , ami csak arra jó , hogyha esel és elfordul még véletlenül se tudd visszarakni . Viszont ha megvan a kulcs és visszatetted a nyeregcsövet akkor már meghúzni nemlehet , mert beleszakad a csavar.
Semmire !
Öngyilkossági kísérletre
Anyós megleckéztetésére
FBI-nak mint titkos fegyver
Kuka teletöltésére