Nagyon strapa.
Gondozásmentes.
Egyenes láncvonal, nagyon ritkán kell lánccal foglalkozni.
Álló helyzetben is lehet váltani.
Az áttételek nagyon finoman állíthatók, 16-23-ig vannak lánckerekek hozzá, kemény 400-500 Ft-ért.
Roller, kontra és már tárcsafékkel is lehet használni.
Kicsit messze vannak a sebességek egymástól, de városba szerintem így is tökéletes.
1. sebesség 0,73
2. sebesség 1.00
3. sebesség 1,36
Terhelés alatt szerintem nem jó váltani, arra a pillanatra érdemes abbahagyni a hajtást.
Postás kerékpárjainkba szereltek ilyeneket. Maga a bicaj is nehéz, elöl-hátul dobozok vannak rajt.
Napi szinten huszonkiló cuccal meg az én 85-90 kilómmal is megmásztam vele a hegyeket a járásban, és meg se nyekkent. Padkáztam is vele és simán bírja a pedál kicket.
A postás kerékpár a kontrás verzióval van szerelve, és ekkora tömeg mellett néha igen hangosan nyikorgott a kontrája a lejtőn, de normális körülmények között egy bringa nem kell hogy 120-130 kg-t nyomjon...
Ha erősen hajtottam váltás közben, kicsit nyekkent a váltója, de azért váltott. Szerintem ezt nem jó erőltetni, arra a pillanatra nem kell annyira ránehezedni, és akkor nem lesz baj.
Városba, közlekedésre bárkinek. Nagyon jó!!!