Shimano Nexus Inter-3 agyváltó

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 18.200 Ft


rigop avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem kell karbantartani

Masszív konstrukció

Gyors váltás

Hátrány

Még nem tapasztaltam

Tapasztalat

A Schwinn-Csepel Cruiserünket szerelték ilyen váltóval, tökéletesen illik a bringához. Pont elég a 3 fokozat.

Erre ajánlom

Főként városba

Csatolt képek
Shimano Nexus Inter-3 agyváltó
Shimano Nexus Inter-3 agyváltó
22 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
agytest anyaga:
  • alumínium
  • acél

 
villasaru távolság (mm):
  • 120,4/120,4
  • 126,8
  • 122
  • 120/120
  • 127,4
  • 135

 
küllőfuratszám:
  • 36
  • 32
  • 28

 
fokozatok száma:

3


 
áttételi arány:
  • 186%
  • 158%

 
fék:
  • Tárcsafék
  • Kontrafék
  • Görgős agyfék

 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:
  • 885 g (görgős fék, normál)
  • 1315 g (görgős fék, high)
  • 1120 g (kontrafék)
  • 945 g (tárcsafék)

 
további információk:

SG-3R40, SG-3R45

  • Agyváltó rendszer - A váltó működése független a hajtástól
  • Integrált görgős agyfék (SG-3R40)
  • Váltáskönnyítő mechanika
  • Fokozatváltás-támogató mechanika
  • Alumínium agytestű modell (SG-3R45)

SG-3C41

  • Agyváltó a kontrafékes változathoz
  • Beépített kontrafék
  • Fokozatváltás-támogató mechanika

SG-3D55

  • Agyváltó a tárcsafékes változathoz
  • Fokozatváltás-támogató mechanika
  • Alumínium agytestű modell
  • Center Lock féktárcsarögzítés-rendszer

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Milyen gyakran kell szervizelni a Shimano Nexus Inter-3 agyváltót?
5 válasz
utolsó: 2023. máj.
Shimano Nexus Inter-3
2 válasz
utolsó: 2014. szept.
Shimano Nexus Inter-3 racsnihangot ad, ez normális?
2 válasz
utolsó: 2024. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Nexus Inter-3 termékkel kapcsolatban: