Shimano Nexus Inter-3 agyváltó

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 18.200 Ft


jopo83 avatar
30 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű beállítani

Kicsi a karbantartás igénye

Ár-érték arányban nem rossz vétel a Nexus Inter-3

Álló helyzetben is lehet vele váltani

A legtöbb fő alkatrész beszerezhető hozzá

Hátrány

Nagy a sebbességi fokozatok közötti átmenet

Kónuszos csapágyazás

Tapasztalat

Nekem a szabadonfutós változat van(SG-3R40),teljesen meg vagyok vele elégedve ezidáig.

Ha nincsenek nagyobb emelkedők egy városi bringára éppen elég ez a három sebesség.

Karbantartást nem nagyon igényel,jól bírja a téli-őszi időjárási viszonyokat is.

A legtöbb fő alkatrészt kapni hozzá,de valahogy  golyóskosarakat nem tudok beszerezni sehonnan sem hozzá.

 

Erre ajánlom

Városi felhasználásra tökéletes.

Ennyiért vettem
14000
32 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
agytest anyaga:
  • alumínium
  • acél

 
villasaru távolság (mm):
  • 120,4/120,4
  • 126,8
  • 122
  • 120/120
  • 127,4
  • 135

 
küllőfuratszám:
  • 36
  • 32
  • 28

 
fokozatok száma:

3


 
áttételi arány:
  • 186%
  • 158%

 
fék:
  • Tárcsafék
  • Kontrafék
  • Görgős agyfék

 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:
  • 885 g (görgős fék, normál)
  • 1315 g (görgős fék, high)
  • 1120 g (kontrafék)
  • 945 g (tárcsafék)

 
további információk:

SG-3R40, SG-3R45

  • Agyváltó rendszer - A váltó működése független a hajtástól
  • Integrált görgős agyfék (SG-3R40)
  • Váltáskönnyítő mechanika
  • Fokozatváltás-támogató mechanika
  • Alumínium agytestű modell (SG-3R45)

SG-3C41

  • Agyváltó a kontrafékes változathoz
  • Beépített kontrafék
  • Fokozatváltás-támogató mechanika

SG-3D55

  • Agyváltó a tárcsafékes változathoz
  • Fokozatváltás-támogató mechanika
  • Alumínium agytestű modell
  • Center Lock féktárcsarögzítés-rendszer

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Milyen gyakran kell szervizelni a Shimano Nexus Inter-3 agyváltót?
5 válasz
utolsó: 2023. máj.
Shimano Nexus Inter-3
2 válasz
utolsó: 2014. szept.
Shimano Nexus Inter-3 racsnihangot ad, ez normális?
2 válasz
utolsó: 2024. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Nexus Inter-3 termékkel kapcsolatban: