Shimano Nexus Inter-3 agyváltó

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 18.200 Ft


Dixtroy avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Pontosan, azonnal vált.

- Könnyű beszerelni.

- Könnyű beállítani.

- Strapabíró. Volt. Esőben, hóban, kánikulában.

Hátrány

- Már a második ilyenem áll be. A kontra egyszercsak beáll, mint  a satufék.

- Elkezd halkan nyávogni, ekkor szedd/szedesd szét, tisztítás, olajozás.

Tapasztalat

Szerettem amíg tönkre nem ment. Állítólag az eső és a hólé megállt benne és a feszes lánc, azért. Másodszorra már csak eső volt, a lánc meg laza. Többet nem kisérletezek vele.

Erre ajánlom

Nagyon jók a fokozatok egy gyors mozgékony biciklinek: 53T tányérkerék, 16T lánckerék, 20" csepel camping/kross 3.0

a fenti konfiggal 1esben felmész a 30°os lejtőn is, a kettesben hamar 20km/h, hármasban sík terepen mentem 37km/h Rákóczi híd vágóhidi lejtőjén 46 km/h is.

Ennyiért vettem
16000
37 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
agytest anyaga:
  • alumínium
  • acél

 
villasaru távolság (mm):
  • 120,4/120,4
  • 126,8
  • 122
  • 120/120
  • 127,4
  • 135

 
küllőfuratszám:
  • 36
  • 32
  • 28

 
fokozatok száma:

3


 
áttételi arány:
  • 186%
  • 158%

 
fék:
  • Tárcsafék
  • Kontrafék
  • Görgős agyfék

 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:
  • 885 g (görgős fék, normál)
  • 1315 g (görgős fék, high)
  • 1120 g (kontrafék)
  • 945 g (tárcsafék)

 
további információk:

SG-3R40, SG-3R45

  • Agyváltó rendszer - A váltó működése független a hajtástól
  • Integrált görgős agyfék (SG-3R40)
  • Váltáskönnyítő mechanika
  • Fokozatváltás-támogató mechanika
  • Alumínium agytestű modell (SG-3R45)

SG-3C41

  • Agyváltó a kontrafékes változathoz
  • Beépített kontrafék
  • Fokozatváltás-támogató mechanika

SG-3D55

  • Agyváltó a tárcsafékes változathoz
  • Fokozatváltás-támogató mechanika
  • Alumínium agytestű modell
  • Center Lock féktárcsarögzítés-rendszer

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Milyen gyakran kell szervizelni a Shimano Nexus Inter-3 agyváltót?
5 válasz
utolsó: 2023. máj.
Shimano Nexus Inter-3
2 válasz
utolsó: 2014. szept.
Shimano Nexus Inter-3 racsnihangot ad, ez normális?
2 válasz
utolsó: 2024. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Nexus Inter-3 termékkel kapcsolatban: