Sram I-Motion 9 agyváltó

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[1]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 84.000 Ft

HASONLÓ agyváltó TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

csooti avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jók az áttételek, a beállítás egyszerű, könnyen vált ez a Sram agyváltó, de terhelés alatt ne erőltessük.

Hátrány

Tartós igénybevételre nem ajánlott, nálam 5-6 ezer km után feladta, nem javítható, kuka.

Erre ajánlom

Vasárnapi cukrászdatúrák a családdal

14 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
villasaru távolság (mm):

135


 
fokozatok száma:

9


 
áttételi arány:

340%


 
fék:
  • tárcsafék (6 csavaros rögzítés)
  • kontra
  • V-fék (szabadonfutós változat)

 
szín:

ezüst


 
további információk:
  • Nagy, könnyen leolvasható fokozatkijelző
  • Kényelmes, gyors váltás, könnyű használat
  • Ergonómikus tervezés, megnövelt húzóhatás
  • Rövid váltásközök: arányos elosztású áttételek, optimális sebességfokozatok
  • Könnyebb áttételű egyes fokozat a meredek emelkedőkhöz, jobb váltásminőség
  • Megnövelt, 340%-os áttételi arány
  • Matt króm bevonat: tökéletes korrózióvédelem, 3k krómozási mód
  • Megbízható fékrendszerek: kiváló fékhatás, megnövelt biztonság
  • A tárcsafékes verziónál a féktárcsa nem tartozék!

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram I-Motion 9 termékkel kapcsolatban: