Sram T3 agyváltó

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.11.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ agyváltó TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

benedekco avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

jó minőségű kónusz

Hátrány

szar váltó, nagyon szar...

nehéz váltani, ha új akkor azért, ha régi akkor azért
nehéz beállítani mindegy, hogy új vagy régi...
nem valami tartós, sűrűn kell állítgatni
sokszor túlugrik egy fokozaton (Én a pöckös váltókapcsolóját használom, sajna azt adja rá a cég)
van amelyiknek szar a kontrája (nagyon gyenge), de van amelyiknek jó, az újak között is van eltérés... egyik jó másik nem... 

Tapasztalat

azért mondom, hogy jó a konusz, mert egy 30 kilós bringán ülök a 90 kilómmal és rajta van még 80-110 kilónyi (változó) újság és van hogy "kiróbálok" vele 1-2 padkát :D , nomeg 2 éve napi 20-25km fagyban, esőben, hóban, napsütésben és nem eddig nem kotyog(nak) ettől függetlenül szar a váltómechanika, mert a megkímélt bringáink is szarok és az újak is baromi nehezen váltogatják a fokozatokat... ezek ellenére szeretem, igénytelen jószág.

a mi postás bringánk része, mindennapi munkaeszköz

Erre ajánlom

Alap városi kerekezésre. Ha olcsón szeretne karbantartás mentes renszerhez jutni az ember (a láncolajozás tized annyi mint láncváltóval, a kónuszhoz nem kell hozzányúlni, persze a váltót állítgatni kell néha, de ha nem extrém a felhasználás akkor nem is kell annyit macerálni)

26 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram T3 termékkel kapcsolatban: