- Egy ezresért megkaptam.
- Elég könnyű (140 grammra saccolom).
- Nem diffundál át rajta a levegő.
- az 1.75"-es változat jó volt az 1.4"-es slick gumiba ugyanúgy, mint a 2.3"-as terepgumiba.
- Van belőle presta hosszúszelepes.
- Adnak hozzá egy anyacsavart, amivel a felnihez lehet szorítani, hogy ne mozogjon (ennek megvan a hátránya is) és egy szelepsapkát.
- Nem nagyon kaptam vele defektet, bár ez önmagában nem csak a belső érdeme
- 5-6 báron simán jó.
- A szelep fala hajszálvékony, egyszerűen igénytelen.
- Egyszer a szelep tört ketté a kezemben, egy másikról meg a menetet törtem le.....
Egyszer bringázás közben kaptam egy defektet, aztán megjavítottam, visszatettem a belsőt és kezdtem volna pumpálni. Fél perc pumpálás után azt vettem észre, hogy a szelep beletört az anyába és a gumiból teljesen elszökött a levegő.
Volt nálam Ferrobond meg csiszolópapír (szerencsére), úgyhogy a törés két végét megcsiszoltuk, majd félig beletekertük mindkettőt az anyába, és adtunk rá egy kis ragasztóanyagot.
Az első réteg nem, a második majdnem, a harmadik réteg ragasztó hermetikusan lezárta (nyomás alatt nem célszerű ragasztani,csak leeresztve). A túrából még volt jó 8km terepen, úgyhogy nem örültem volna, ha tolni kell a bringát. Pótbelső természetesen nem volt nálam..
Nem rossz kis belső, csak negatívak a tapasztalataim vele.
Az ominózus ragasztott belső kiszedésekor a szelepet háromba kellett törjem, hogy kiszedjem a felniből (beleragadt ugyanis).
Volt már jobb is, volt már rosszabb is a tulajdonomban, így azt mondom, hogy túrázni, városba és még XC-re is jó lehet, DE mindenképpen legyen nálad javítókészlet, de inkább pótbelső.


