- Cserélehető a szeleptűje
- Első körben tönkrement az egyik szeleptű tömítése, nem tudtam leereszteni a gumit, se felfújni.
- 12 defektből 10 esetben a felni oldalon kaptam apró lyukakat, a felniben ugyan találtam apró törmelékeket az első két alkalommal, de ezek eltávolítása, és két szett felniszalag cseréje után megkaptam ugyan úgy a további nyolc defektem.
- Összevetve másik belsőkkel érzetre sokkal vékonyabbak a falai.
Körülbelül fél éve vettem őket, gondolva, hogy upgradelem a gyári belsőket, nem biztos, hogy jó ötlet volt. A 12. defektemen vagyok túl, most kicseréltem őket Mitas belsőkre, remélem ezekkel jobban járok.
A teljes kép lefestéséhez, szükséges információk:
- Hutchinson Fusion 5 Performance hajtogatós (defekt védett) külsőket használok
- Wolber GTX felnijeim vannak
- Bikefun high pressure felniszalagokat használtam, de ezeket most cseréltem felragasztható Zéfal-ra
- ~98 Kg vagyok, a bicikli 10,7 Kg
- Nem sajnálom baszatni neki, de az összes út hibát, padkát, csatornafedelet, üvegszilánkot, kikerülöm/lájtosan átugrom amit csak látok
Simán lehet, hogy az egész rendszerrel van a baj, de majd a Mitas belsők után kiderül és updatelek.
Update 1:
Pechemre a két Mitas közül az egyik belső selejtes volt és kiszakadt a szelep illesztésénél, a boltban kicserélték úgyhogy most még próbálkozom velük, eddig összességében jobban tartják a levegőt mint a Contik amiket használtam, és bár még csak 80 Km van bennük, eddig 4 bringázásból 0 defekt.
Update 2:
A Mitas belsőkbe már 480 Km van, és egyelőre 2 királydinnyés defektem volt. Nem szeretném elkiabálni, de úgy tűnik, hogy a misztikus felnioldali defektek korának vége, a Contik valószínűleg kicsit vékonykábbak, vagy túl öregek voltak, mindenesetre a véleményem továbbra is változatlan róluk, az én rendszeremet többet nem ékesítik.
Senkinek, semmire, soha semmilyen körülmények között.