Lényegesen csökkenti a szúrt defekt esélyét, és a felütéseset is.
Tartós, 'többször felhasználható'.
Én 4...7bar nyomáson használom, de szerintem nagyobb nyomásnál se valószínű probléma
Belső nélküli rendszerhez nem jó! Nem 100% védelem. Mint minden védelem, ez is kissé növeli a gördülési ellenállást (de én ezt ~maximális guminyomáson elhanyagolható mértékűnek érzékelem). Nem olcsó...
- Bár drága, sokszor felhasználható (olcsó, gyenge defektvédelmes külsőket is "fel lehet vele javítani"). Eddig rövid ideig egy olcsóbb 37mm-es CST külsőben (a nyomástól vászonig berepedezett); most pedig hátul egy lassan csere -érett 32mm-es Panaracer RibMo slick külső defektvédelmét javítja (elöl az alig kopott 25mm-es párját támogatja a csomag másik defektvédő szalagja).
- Előtte évente minimum fél tucat defektem volt (többféle külsővel is), azóta 1-2 maximum. Belső csere/javításkor 1-2 tucat szilánkot, tüskét még el szoktam távolítani a külsőből, amit megfogott a defektvédelem...
- 3 szélességben kapni, én a narancssárgát vettem: 25...42mm-es külsőkbe próbáltam. Kissé ügyeskedni kell a csík futófelület és belső gumi közé igazításakor (32mm fölött érdemesebb szélesebb csíkot használni, hogy kevésbé akarjon kiesni szereléskor)...
Annak ajánlom, aki sokszor kap defektet, nem akar 10000+Ft-os külsőkre költeni (vagy még extrább védelmet akar), és nem UST-t használ.