Continental Race 28 belső belső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[1.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[1]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.01.)
  • Listaár: 1.490 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

klmnrchrd avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Cserélehető a szeleptűje
Hátrány
  • Első körben tönkrement az egyik szeleptű tömítése, nem tudtam leereszteni a gumit, se felfújni.
  • 12 defektből 10 esetben a felni oldalon kaptam apró lyukakat, a felniben ugyan találtam apró törmelékeket az első két alkalommal, de ezek eltávolítása, és két szett felniszalag cseréje után megkaptam ugyan úgy a további nyolc defektem.
  • Összevetve másik belsőkkel érzetre sokkal vékonyabbak a falai.
Tapasztalat

Körülbelül fél éve vettem őket, gondolva, hogy upgradelem a gyári belsőket, nem biztos, hogy jó ötlet volt. A 12. defektemen vagyok túl, most kicseréltem őket Mitas belsőkre, remélem ezekkel jobban járok.

A teljes kép lefestéséhez, szükséges információk:

  • Hutchinson Fusion 5 Performance hajtogatós (defekt védett) külsőket használok
  • Wolber GTX felnijeim vannak
  • Bikefun high pressure felniszalagokat használtam, de ezeket most cseréltem felragasztható Zéfal-ra
  • ~98 Kg vagyok, a bicikli 10,7 Kg
  • Nem sajnálom baszatni neki, de az összes út hibát, padkát, csatornafedelet, üvegszilánkot, kikerülöm/lájtosan átugrom amit csak látok

Simán lehet, hogy az egész rendszerrel van a baj, de majd a Mitas belsők után kiderül és updatelek.

 

Update 1:
Pechemre a két Mitas közül az egyik belső selejtes volt és kiszakadt a szelep illesztésénél, a boltban kicserélték úgyhogy most még próbálkozom velük, eddig összességében jobban tartják a levegőt mint a Contik amiket használtam, és bár még csak 80 Km van bennük, eddig 4 bringázásból 0 defekt.

 

Update 2:

A Mitas belsőkbe már 480 Km van, és egyelőre 2 királydinnyés defektem volt. Nem szeretném elkiabálni, de úgy tűnik, hogy a misztikus felnioldali defektek korának vége, a Contik valószínűleg kicsit vékonykábbak, vagy túl öregek voltak, mindenesetre a véleményem továbbra is változatlan róluk, az én rendszeremet többet nem ékesítik.

Erre ajánlom

Senkinek, semmire, soha semmilyen körülmények között.

Ennyiért vettem
1611
Mért tömeg
105 g
Csatolt képek
Continental Race 28 belső  2021 belső gumi
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Trkzsolt avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nincs

Hátrány

mtb 29 es gumi volt 2 db. Az egyik alapból lyukas volt a másik 1 órával a beszereles után szétszisszent :D vicc. Mind a kettő zsír új volt. Ráadásul beneztem mert presta szelepest vettem véletlenül.. Mitas belsőket vettem helyettük azokkal nem volt gond. 

Erre ajánlom

Kukába 

3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zolzol avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Szép sárga a csomagolása...

Hátrány

A megadott maximális, 25mm széles gumival, a Continetal Race 28 használhatatlan! 200 km után kidörzsöli saját magát és szépen lassan leereszt.

Köszönhető ez annak, hogy felfújt állapotban a szelep körül a gumi átmérője jóval kisebb mint máshol, ezért meggyűrődik és a gyűrődésnél kidörzsölődik.

Tapasztalat

Ha néhány hónappal ezelőtt, nekem valaki azt mondja, hogy egy új Continetal Race 28 belső gumi, egy méretben hozzá passzoló új Continental külsővel nem működik, és 200-250 km alatt kidörzsölődik úgy, hogy még beragasztani sem lehet, akkor biztosan elmosolyodom.

Pedig ez a helyzet! Öt azaz öt! defektem volt négy ugyan ilyen (két különböző helyről vásárolt) gumival ~1400km alatt, mindig pontosan ugyan azon a helyen, a szeleppel átellenes oldalon.

Ha megnézitek a képeket, akkor láthatjátok, hogy kb. átlag 24mm átmérőre fújva, a szelep körüli részen a gumi átmérője jóval kisebb mint máshol. Az átmérő különbség miatt meggyűrődik és ahol összeér a belső saját magával ott kidörzsölődik.

Egyszer megpróbáltam beragasztani, ez sikerült is, de pár száz kilométer után megint kidörzsölődött, pontosan ugyan ott, a foltnak a közepén!

Continental Grand Prix 4000 S II 700x25C külső gumival használom, Shimano RS81 C35 kerékszettel.

És hogy miért vártam ilyen sokat a cserével? Mert eleinte nem hittem el, hogy egy márkás és nem is a legolcsóbb belső használhatatlan lehet. Először nem a gyűrődésnek tulajdonítottam a defektet, szépen beragasztottam, hiába. Aztán mivel jól bevásároltam ebből a sz@rból és mindig ez volt kéznél, ezért ebből raktam bele megint. Még az is megfordult a fejemben, hogy mi van ha nem húztam meg eléggé a szelep rögzítő csavart, aztán mi van ha túl erősen húztam meg... Semmi sem segített. Az új Panaracer gumik ígéretesebben néznek ki.

Egyébként állítólag ez a gumi/szelep eredetileg sárga kupakos volt, az enyém fekete kupakos, és "made is China" felirat van rajta.

Kerüljétek a Continetal Race 28 belsőket!

UPDATE: Jelentem, a Panaracer belsők hét hónappal és 5000 km-rel később is hiba nélkül teszik a dolgukat.

Erre ajánlom

Csúzlinak jó lehet... És ha meg akarod szivatni a haverodat.

Ennyiért vettem
1200
Csatolt képek
Continental Race 28 belső  2015 belső gumi
Összehasonlítás, Panaracer belsővel
Continental Race 28 belső  2015 belső gumi
Nyíllal jelöltem a kidörzsölődés vonalát
Continental Race 28 belső  2015 belső gumi
erdeti helyén, csak keveset fújtam bele
32 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kakaox16 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

bírt 800km-t...amennyiben ez előnynek számít:)

Hátrány

800km-t bírt csak ki, majd szétszakadt a szelepnél...

Tapasztalat

25mm-es verzió volt, amit 6-7.5 bar között használtam. 800 km-hez közelítve egy nagy durranással kisérve a képen látható eredmény született, ekkor épp 7.5 bar volt a gumiban. Continental Ultra sport 2 külsővel használtam. A szeleppel én sosem voltam kibékülve, ha kicsit erősebben húztam meg a szelepsapkát akkor lecsavaráskor szét jött vele együtt a szelep is...1-2 nap alatt 1-3 bar-t is csökkent benne a nyomás, ami nem lenne gond, mert nem probléma újra felfújni, de így utólag lehet, hogy köze volt ennek is a szelephez.

Ennyiért vettem
1100
Csatolt képek
Continental Race 28 belső  2016 belső gumi
r.i.p.
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 42 mm
  • 60 mm
  • 80 mm

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Race 28 belső termékkel kapcsolatban: