Continental Tour belső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 2.000 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




TheUnknownX avatar
106 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- 42 mm szelephossz ()végre)

- jó nyomástartás

- 630-as és 622-es kerékhez is jók

Hátrány

- drága

- Budapesten kívül nehéz beszerezni, főleg a presta szelepes változatot (Balatonföldvár és környéke, Szerencs és környéke)

Tapasztalat

A Tour All 28 presta szelepes változatot használom egy 28-622-es Conti Sport Plus külsővel. A felnim (Altrix Spider) peremmagassága miatt vagy ez, vagy csak a 60 mm-es szelephosszú belsőket tudom használni. Jól tartja a nyomást, bár ha kell naponta figyelem, és kb hetente egyszer pumpálom (8-8,2 Bar-t kell elviselnie). Nekem eddig bejött, a többi normál hosszúságú prestaszelepes belsők nem jók  a felnihez.

Egyébként csak ajánlani tudom.

Erre ajánlom

Akinek belső kell :)

Ennyiért vettem
1200
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 26×1,1/8-1,75"
  • 28×1,1/4-1,75"

 
szeleptípus:

Normál


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Tour termékkel kapcsolatban: