Michelin Airstop C2 belső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 1.500 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Márkás, Michelin.

Autószelepes.

Tartós a Michelin Airstop C2.

Több éven át jól bírta.

Hátrány

Kissé nehéz.

Végül nem bírta a kiképzést és kb. 6 év használat után szétvált.

Cseheknél gyártották, pedig a dobozra fhanszihaohszág van írva...

Tapasztalat

Olaszországban vettük ezt a cseheknél gyártott francia gumit, a taiwanban készült amerikai gépünkre amit Magyarországon használunk...

Csöppet drága volt, de megtanultuk, hogy mindig kell, hogy legyen pótbelső velünk...

Erre ajánlom

MTB-re, DH-zni is akár.

Mért tömeg
180 g
Csatolt képek
Michelin Airstop C2  2007 belső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26 x 1,1-1,5" (559 X 25/35)


 
szeleptípus:
  • autó
  • presta

 
tömeg (g):

128


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Airstop C2 termékkel kapcsolatban: