- 2400 pénzért, ami ugye háromszorosa egy folyadék nélküli mezei belsőnek, de szintén a háromszorosát adja,
az élettartamát illetően is, tehát nagyon megéri az árát.
- A benne lévő gyári folyadék jól tömít, külön egy folyadék nélküli verziót plusz két-három rongyért tudsz defektmentesíteni, szóval nem kell nagy matektudás hozzá, melyik éri jobban meg.
Ötezer magyar pénzből defektgátlós belsőd van elöl-hátul amivel a beépítés után sokáig nem kell majd BAJLÓDNI..
- A rücskös kialakítása miatt elég könnyű feldobni a felnire, én már két alkalommal dobtam róla el, egy b'twin all terrain 5 speed nevű külső gumit, és a mostani race king->gumival is úgy indítom az idei szezont, hogy ezt még majd teljes egészében elviszi..
A fekete masinámra vettem Continental Race King külsőket, és még aznap sikerült átcserélni, megjegyzem ezt jó, hogy nem én csináltam, mert sosem végeztem volna vele, a szervizben is alig tudták rátenni, annyira passzos volt a 26x2.00 méret ugyan stimmelt, csak a drótos változat a Race Kingnél nem olyan egyszerű, miután ennek a külső guminak az oldalfala nagyon vékony, emiatt nincs semmilyen tartása hiába a drótperem.
Megnéztem, képtelenség normál módszerrel felküzdeni a felnire, szerencsére így is sikerült, de szólt a srác nekem az átcseréléskor, hogy a belsőt is szeretném e kicserélni, mert egy rohadt nagy adag folyadék van rászáradva és felkeményedve a guminak a külső falán, amit nyilván egy korábbi szuri okozott..
Mondtam neki, hogy maradjon nem cserélem le, mert egy szuri nem szuri, ráadásként jól tömít továbbra is, a korábbi baleset nyilván még az előző szezonban jött össze, de ha máshol nem sérült, akkor korai kidobni..
Nem tudok róla, hogy volna neki, egy igen komoly szúrás után is jól tömít, nyomásvesztése nincs, így vissza lett építve, már a harmadik külsőt szolgálja ki, nálam egyértelműen jól vizsgázott..
Nekem két bringám van és feleslegesen nem dobálom a pénzt rájuk ki, így én nem szettben használom ezeket a belsőket a beszerzési áruk miatt. A másik nálam a fehér bringán van, ezért ezt a fajtát, csak hátul használom mindkettőnél.
Elöl a kisebb terhelés miatt egy noname 800 forintos belső van mindkettőnél, igaz az is folyadékkal, de itt külön vásárolt defektgátlóról beszélek, amúgy ők is jól vizsgáznak a működésüket illetően, mivel az első kerekek általában ritkábban húzzák fel a kisebb tüskéket, de ha meg is van a baj, akkor sem veszi igénybe őket annyira egy apróbb szúrás, mint hátul ahol a komolyabb súly van..
Hosszútávú használatra a legbiztosabb, montira kimondottan, én 26->os méretben használom, de ennél nagyobb méret esetén sem változik a minősége gondolom, szóval a gyári folyadékja is rendben,
erről fentebb hosszabban is írtam, az ára is hálás aszfalt-terep egyaránt mehet vele.
Hosszabb állás után mindig szükséges némi utánfújás, de ez minden gumira jellemző, több hónapnyi egy helyben állásról beszélek..
2-3 tized, de max fél bar amit elenged, ez ugye szobai tárolásnál értendő, nálam elég közel volt a gép télen a konvektorhoz és nyilván, a három hónapnyi egy helyben állás eredményezte azt, hogy az első elindulásnál, elsőként a pumpát vettem elő és csak azután a bringát..