Michelin Protek Max belső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.04.)
  • Listaár: 2.670 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




Tom77 avatar
33 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- 2400 pénzért, ami ugye háromszorosa egy folyadék nélküli mezei belsőnek, de szintén a háromszorosát adja,
az élettartamát illetően is, tehát nagyon megéri az árát. 

- A benne lévő gyári folyadék jól tömít, külön egy folyadék nélküli verziót plusz két-három rongyért tudsz defektmentesíteni, szóval nem kell nagy matektudás hozzá, melyik éri jobban meg. 

Ötezer magyar pénzből defektgátlós belsőd van elöl-hátul amivel a beépítés után sokáig nem kell majd BAJLÓDNI..
- A rücskös kialakítása miatt elég könnyű feldobni a felnire, én már két alkalommal dobtam róla el, egy b'twin all terrain 5 speed nevű külső gumit, és a mostani race king->gumival is úgy indítom az idei szezont, hogy ezt még majd teljes egészében elviszi..


A fekete masinámra vettem Continental Race King külsőket, és még aznap sikerült átcserélni, megjegyzem ezt jó, hogy nem én csináltam, mert sosem végeztem volna vele, a szervizben is alig tudták rátenni, annyira passzos volt a 26x2.00 méret ugyan stimmelt, csak a drótos változat a Race Kingnél nem olyan egyszerű, miután ennek a külső guminak az oldalfala nagyon vékony, emiatt nincs semmilyen tartása hiába a drótperem.

Megnéztem, képtelenség normál módszerrel felküzdeni a felnire, szerencsére így is sikerült, de szólt a srác nekem az átcseréléskor, hogy a belsőt is szeretném e kicserélni, mert egy rohadt nagy adag folyadék van rászáradva és felkeményedve a guminak a külső falán, amit nyilván egy korábbi szuri okozott..
Mondtam neki, hogy maradjon nem cserélem le, mert egy szuri nem szuri, ráadásként jól tömít továbbra is, a korábbi baleset nyilván még az előző szezonban jött össze, de ha máshol nem sérült, akkor korai kidobni..

Hátrány

Nem tudok róla, hogy volna neki, egy igen komoly szúrás után is jól tömít, nyomásvesztése nincs, így vissza lett építve, már a harmadik külsőt szolgálja ki, nálam egyértelműen jól vizsgázott..

Tapasztalat

Nekem két bringám van és feleslegesen nem dobálom a pénzt rájuk ki, így én nem szettben használom ezeket a belsőket a beszerzési áruk miatt. A másik nálam a fehér bringán van, ezért ezt a fajtát, csak hátul használom mindkettőnél.
Elöl a kisebb terhelés miatt egy noname 800 forintos belső van mindkettőnél, igaz az is folyadékkal, de itt külön vásárolt defektgátlóról beszélek, amúgy ők is jól vizsgáznak a működésüket illetően, mivel az első kerekek általában ritkábban húzzák fel a kisebb tüskéket, de ha meg is van a baj, akkor sem veszi igénybe őket annyira egy apróbb szúrás, mint hátul ahol a komolyabb súly van..

Erre ajánlom

Hosszútávú használatra a legbiztosabb, montira kimondottan, én 26->os méretben használom, de ennél nagyobb méret esetén sem változik a minősége gondolom, szóval a gyári folyadékja is rendben,
erről fentebb hosszabban is írtam, az ára is hálás aszfalt-terep egyaránt mehet vele.
Hosszabb állás után mindig szükséges némi utánfújás, de ez minden gumira jellemző, több hónapnyi egy helyben állásról beszélek..
2-3 tized, de max fél bar amit elenged, ez ugye szobai tárolásnál értendő, nálam elég közel volt a gép télen a konvektorhoz és nyilván, a három hónapnyi egy helyben állás eredményezte azt, hogy az első elindulásnál, elsőként a pumpát vettem elő és csak azután a bringát..

Ennyiért vettem
2400
Csatolt képek
Michelin Protek Max  2016 belső gumi
Michelin Protek Max  2016 belső gumi
Michelin Protek Max  2016 belső gumi
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26x1,8-2,3


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Protek Max termékkel kapcsolatban: