- Jó ár/érték arány
- Minőségi alapanyag
- Minőségi presta szelep (jobb mint pl a Panaracer, CST)
- Nyomástartása jó (még foltozva is)
- nálam hamar összejött egy felütéses defetk, igaz alacson nyomáson (ezért ez nem feltétlen mérvadó)
E belső tulajdonságait a panaracer gyár belsőjével vetettem össze. AZ említett belsőhöz képest kézzelfogható a különbség. A gumi minősége tapintásra is más. A schwalbe belső simább, kevésbé nyúlós, érezhetően vékonyabb, egyértelműen minőségibb benyomást kelt. A nyomást sokkal jobban tartja a panaracernél - ez utóbbi 1 hét alatt mérhető nyomásvesztést produkál használat nélkül is, míg az SV sokkal jobban tartja a nyomást (ennek alapján a gyártó által közölt "maximális nyomás megtartás" nem csak reklámszöveg).
Első kerékben a Panaracer VTW 720-F belső 8bar nyomás mellett CST C1406 (czar) külsőt használva kicsivel több, mint 2 hét alatt kb. 200km út megtételével (városban /kátyú, padka/ és főúton /sokszor igen rossz minőségű aszfalton/) közel 3bar nyomásvesztést produkált.
Hátsókerékben (ami nagyobb terhelésnek van kitéve az elsőnél) egy felütéses defektet megjárt (a felni által kétoldalt kismértékben hasadt) Schwalbe SV15 belső szintén 8 bar nyomás mellett CST C1406 (czar) külsőt használva kicsivel több, mint 2 hét alatt kb. 200km út megtételével (városban /kátyú, padka/ és főúton /sokszor igen rossz minőségű aszfalton/) 1,7bar nyomásvesztést produkált.
[A felütéses defekt egy rosszul kivitelezett padkázás eredménye 4bar(!) nyomáson - éppen felfújni vittem volna ]
SS, Fixi, Outi
