- szép színű szelepsapka
- hosszú menetes szelepház
- igazi gumi hatású ez a Semperit belső gumi
- szép rajta a kék felirat
- nem tartja jól a nyomást ez a Semperit belső gumi
- a szelepsapka szép, de elég pontatlanul öntötték, mert ha szemből megnézem inkább ovális, mint kör. Ez persze csak esztétikum, de így olyan, mint valami kézműves alkotás.
- a felni belső fala felé néző oldal tele van buborékokkal, ami öntéskor benne maradt, és ezekből lesz a defekt
Mikor megvettem a CST külső gumijaimat, kértem hozzájuk új belsőket is, erre mondja a boltos, "Sajnos csak Semperitet tudok adni", aztán nem értettem, miért mondja, hogy sajnos, mert azt hittem, hogy a Semperit egy jó márka, úgyhogy meg is vettem. Hazaértem feltettem az új gumikat, felfújtam 5 bar-ra, megnéztem, hogy hogy néz ki szemből a bicó az új gumikkal, erre nagy "sikítás" kíséretében egy másodperc alatt leengedett az első gumi. Leszedtem a köpenyt, belső ki, erre látom, hogy tele van ilyen kis kráterekkel (feljebb buborékként említettem) a felni felé néző oldala, és azok közül lukadt ki az egyik. Rögtön megértettem, hogy miért mondta a boltos srác, hogy sajnos:( Megfoltoztam, visszapakoltam a köpenybe aztán tovább használtam. Ezt aztán többször is eljátszotta velem ez a Semperit belső, de hála Istennek mindig otthon állt a bicó mikor történt. Végül úgy döntöttem, hogy lecserélem. Próba képpen vettem egy olcsóbb fajta Noname vietnámi nylon hatású belsőt az első kerékbe, ami azóta is tökéletes, tartja a nyomást, és egyenletesen vastag a felülete, a hátsóba még mindig a Semperit van, pedig az is durrant már ki vagy kétszer. Úgy látom, hogy itt csak pozitív vélemények vannak a Semperit gumiról, hát nem tudom, hogy ők milyen nyomáson használják, nekem a gumiköpeny igényli, hogy 4,5-5 bar-ra legyen fújva, és úgy látszik, ezt már nem tűri ez a Semperit belső gumi.
kisebb nyomású terepgumikba, amúgy meg lánczárra, hogy ne csikarja a bicikli festését, én is arra használom :)


