Haro F3 BMX

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 90.900 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK




breki94 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- Kétszerhúzott váz jó geometriával, USA BB-s
- Full CrMo villa
- 48H kerekek króm küllőkkel
- Hajtás erős
- Gumi jó, lassan kopik és jól tapad
- Markolat jól bírja, szinte nem is kopik
- Kormányvégdugó használtattól függően bírja
- Fék is jó, Tektro elöl-hátul, rotoros (nem sokat használtam, inkább fék nélkül rideolok)
- Stucni szép és erős
- Kormány normál méretű dirtkormány
- 33/12 áttétel (25/9-el szépen néz ki, parkba és streetre nagyon jó)
- Lánctányérral nem volt semmi baj, de hamar lecseréltem
- Zárt ipari csapágyas kazettás hátsóagy
- Pegeket nem használok,de haverom nem panaszkodik miatta (330g/db - 4-et adnak)

Hátrány

- Festés elég gyenge, könnyen kopik
- Váz kicsit nehéz
- Pedál csúszik, de hozzá lehet szokni, tengely bírja, nehezen ferdül
- Felnik gyengék, szimplafalúak (elöl a gyárit használom, hátra érdemes erősebbet venni)
- Ülés nagy és nehéz, általában fél év után kiszakad
- Lánc nekem hamar elszakadt (KMC)

Erre ajánlom
dirt, park és street
Ennyiért vettem
65.000 Ft
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (BMX):

F3 Crmo DT


anyag:

4130 Cr-Mo


méretek:

20.3"


 
színválaszték:
  • fehér

  • pezsgő


villa (merevvilla):

Full 4130 Cr-Mo


Meghajtás

hajtókar:

Haro 3 részes Cr-Mo hajtókar, 175mm


 
lánctányér:

25T


Kerék

felni:

Weinmann 48L


első agy:

Golyós csapágyas, 10mm


hátsó agy:

Kazettás, golyós csapágyas, 9 fogas driver, 14mm


külső gumi:

Haro MS4 20×2.1


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Cr-Mo, 8" emelés


markolat:

Haro Stripe


nyereg:

Haro Slim


Fék

 
féktest:

alu U-fék


fékkar:

Tektro


 
további információk:

Ende Rotor


Haro logó

Haro márka bemutatás

A Haro kerékpárok története visszanyúlik egészen 1976-ig, mikor egy stílusra fogékony, és biztos kezű kaliforniai srác, Bob Haro azzal elégítette ki BMX függőségét, hogy a sportág élversenyzőinek rendszámtáblákat készített. A Haro rendszámtábla azonnali sikert volt, és a sportág ikonjává vált. A Haro táblák iránti kereslet olyannyira rendkívüli volt, hogy nemsokára egy vállalkozás született belőle.

Amikor épp nem termékeket tervezett gyárának, Bob BMX trükkök tanulásával ütötte el az idejét. A sportnak neve még nem volt, de ősatyja már igen. Miután tökéletesítette repertoárját, Bob utcára vitte trükkjeit, egy teljesen új sportágat alapítva.

Az 1980-as évek elején a BMX Freestyle gyorsan fejlődött. Hogy kielégítse a bringások igényét egy olyan bringa után, ami a flatland-től a rámpákig mindent bír, Bob Haro bemutatta az eredeti Haro Freestyle-t, amely ismét azonnal sláger lett. A gyár arról az emberről kapta a nevét, aki szó szerint kitalálta a sportot és aki rögtön az élvonalbeli BMX tervezés és technológia világában találta magát.

Ahogy az idő haladt, úgy haladt a sportág is. A ’90-es évek közepén a sportközvetítés felfedezte a BMX-ezés igazi izgalmát és élvezetét, és a sport bekerült a köztudatba. 15 éves történelme során több Haro kerékpáros nyert X-Game-es érmet, mint bármelyik másik márka bringása.

A Haro kerékpárok 2008-ban ünnepelték 30. évfordulójukat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Haro F3 termékkel kapcsolatban: