Haro F3 BMX
-
Modellév:
2010
- Listaár: 90.900 Ft
Jó a boltba járni kenyérért ez a haro f3 nevű bicikli bár én nem fogadnám el szerencsére a haveromnak volt
ne vegyétek szerencsére nekem nem volt de haveromnak igen és nagyon szar.
semmire.
bitang erős a Haro F3 váza
jó kormány,
erős stucni a váz tuti hogy nem törik,
hajtással nekem semmi problémám,
ülése kényelmes
a fékek egy pár honap után kikopnak és csak surolódnak,markolat hamar kopik.
park,street
Nagyon erős Váz.! Tuti nemtörik nem hajlik az F3! A stucni kormány is nekem nagyon bejön és a súllya is elégjó.!!
A kerekek valami brutál gyengék egy nagy bunny eséstől v behorpad v nyolcas.!! A hajtókar se az igazi mert viszi magával az egész hajtást.
Alapjában véve kezdőknek haladóknak egyformán ajánlom a Haro F3-at.!! Én ezzel tanultam meg a nehezbnél nehezebb trüköket..!
Dirt Speed versenyekre:))
A váz és a kormány nagyon jó a stucni is jó a gumik és hajtókar is jó ! Bár kezdésónek jó a Haro F3 !
A hajtó kar nem a legjobb én sok mindent le kellet rajta cserélni lánctányér kerekek stb..... (a kerekek nagyon rosszak voltak ) és 90 ezret nem közeliti meg max 50 ezret !!!!!
Kezdésre street dirt
Fékek nagyon jók, hajtókarok megfelelőek, kormány is jóféle.
Brutálisan erős váz, stucni..stb Nem törik egy könnyen!
Ami nagyon problémás ebben a bicóban azok sajnos a kerekei, amik baromi gyengék
még egy 10 éves is meghajlítja őket a 20 kilójával. Azonnal lecserélendőek!
Csere javasolt még a lánctányér esetén is, ami hamar tönkremegy, ha egykicsit is keményebb ember veszi igénybe a hajtókarokat.
Összességében egy nagyon jó és masszív bmx, de a keménysége vcisszaüt olyankor, ha valaki
Trükközni akar vele a levegőben, amihez nem csekély izomerő kell.
Gyengéknek nem ajánlott a 15 kg-os súlya miatt.
90 ezres ára Nagyon Sok a gyenge kerekek miatt.
street, dirt
-jó a geója
-fékek
-felnik
-kormány
-stucni
-markolat is nagy jó:D
-kerekek
-hajtókar,hajtása kibaszott jó
sztem ennyi:D
-sztem semmi csak max annyi h 13kg kb peg nélkül
Nagyon szereti az eséseket mert nem kottyan meg neki
massziv nagyon a váz,kormány,villa
jó geometriája van nekem nagyon bejött
kényelmes ülés ^^
- Kétszerhúzott váz jó geometriával, USA BB-s
- Full CrMo villa
- 48H kerekek króm küllőkkel
- Hajtás erős
- Gumi jó, lassan kopik és jól tapad
- Markolat jól bírja, szinte nem is kopik
- Kormányvégdugó használtattól függően bírja
- Fék is jó, Tektro elöl-hátul, rotoros (nem sokat használtam, inkább fék nélkül rideolok)
- Stucni szép és erős
- Kormány normál méretű dirtkormány
- 33/12 áttétel (25/9-el szépen néz ki, parkba és streetre nagyon jó)
- Lánctányérral nem volt semmi baj, de hamar lecseréltem
- Zárt ipari csapágyas kazettás hátsóagy
- Pegeket nem használok,de haverom nem panaszkodik miatta (330g/db - 4-et adnak)
- Festés elég gyenge, könnyen kopik
- Váz kicsit nehéz
- Pedál csúszik, de hozzá lehet szokni, tengely bírja, nehezen ferdül
- Felnik gyengék, szimplafalúak (elöl a gyárit használom, hátra érdemes erősebbet venni)
- Ülés nagy és nehéz, általában fél év után kiszakad
- Lánc nekem hamar elszakadt (KMC)
Kicsit nehéz, a hajtókar pattog,a markolat szar a felni nagyon gyenge, a kormány nehéz.
Kezdőknek jó, haladóknak pár változtatással.
Új felnivel street/dirt
a felnik szimplafalúak a kormány hajlik meg a hajtókar is! dobálásra nem alaklmas mer könnyen horpad a váz de elég erös!xd
Nem tudom, hogy az F3-ra is igaz-e, a haveromnak F2-ese van és állandóan elszakad a bóvden, lehet, hogy ezen is gyenge, nekem még nem volt bajom vele!
Ha ideges vagy ne dobd el a biciklit, mert úgy jársz, mint én! Hiába erős a váz, behorpad! Igaz kicsi csak a sérülés nem is láccik, csak közelről, de azért idegesít, hogy ottvan!
Littleman, a hajtókar pattog! Nekem is szokott, nemtom mi a baja!
Ha valaki nagyon tesz a megjelenésre, akkor a matricához illő szelepsapkát ajánlok, én most akarok venni rózsaszínt! :P
Kis változtatással hoztam új képet!
fehér
pezsgő
Ende Rotor
A Haro kerékpárok története visszanyúlik egészen 1976-ig, mikor egy stílusra fogékony, és biztos kezű kaliforniai srác, Bob Haro azzal elégítette ki BMX függőségét, hogy a sportág élversenyzőinek rendszámtáblákat készített. A Haro rendszámtábla azonnali sikert volt, és a sportág ikonjává vált. A Haro táblák iránti kereslet olyannyira rendkívüli volt, hogy nemsokára egy vállalkozás született belőle.
Amikor épp nem termékeket tervezett gyárának, Bob BMX trükkök tanulásával ütötte el az idejét. A sportnak neve még nem volt, de ősatyja már igen. Miután tökéletesítette repertoárját, Bob utcára vitte trükkjeit, egy teljesen új sportágat alapítva.
Az 1980-as évek elején a BMX Freestyle gyorsan fejlődött. Hogy kielégítse a bringások igényét egy olyan bringa után, ami a flatland-től a rámpákig mindent bír, Bob Haro bemutatta az eredeti Haro Freestyle-t, amely ismét azonnal sláger lett. A gyár arról az emberről kapta a nevét, aki szó szerint kitalálta a sportot és aki rögtön az élvonalbeli BMX tervezés és technológia világában találta magát.
Ahogy az idő haladt, úgy haladt a sportág is. A ’90-es évek közepén a sportközvetítés felfedezte a BMX-ezés igazi izgalmát és élvezetét, és a sport bekerült a köztudatba. 15 éves történelme során több Haro kerékpáros nyert X-Game-es érmet, mint bármelyik másik márka bringása.
A Haro kerékpárok 2008-ban ünnepelték 30. évfordulójukat.