Haro F3 BMX

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 90.900 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK




PeterSawhn avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Fékek nagyon jók, hajtókarok megfelelőek, kormány is jóféle.

Brutálisan erős váz, stucni..stb Nem törik egy könnyen!

 

Hátrány

Ami nagyon problémás ebben a bicóban azok sajnos a kerekei, amik baromi gyengék

még egy 10 éves is meghajlítja őket a 20 kilójával. Azonnal lecserélendőek!

Csere javasolt még a lánctányér esetén is, ami hamar tönkremegy, ha egykicsit is keményebb ember veszi igénybe a hajtókarokat.

Összességében egy nagyon jó és masszív bmx, de a keménysége vcisszaüt olyankor, ha valaki
Trükközni akar vele a levegőben, amihez nem csekély izomerő kell.
Gyengéknek nem ajánlott a 15 kg-os súlya miatt.

90 ezres ára Nagyon Sok a gyenge kerekek miatt.

Erre ajánlom

street, dirt

Ennyiért vettem
50 ezer Ft
Mért tömeg
15000 g
Csatolt képek
Haro F3  2004 BMX
Haro F3  2004 BMX
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (BMX):

F3 Crmo DT


anyag:

4130 Cr-Mo


méretek:

20.3"


 
színválaszték:
  • fehér

  • pezsgő


villa (merevvilla):

Full 4130 Cr-Mo


Meghajtás

hajtókar:

Haro 3 részes Cr-Mo hajtókar, 175mm


 
lánctányér:

25T


Kerék

felni:

Weinmann 48L


első agy:

Golyós csapágyas, 10mm


hátsó agy:

Kazettás, golyós csapágyas, 9 fogas driver, 14mm


külső gumi:

Haro MS4 20×2.1


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Cr-Mo, 8" emelés


markolat:

Haro Stripe


nyereg:

Haro Slim


Fék

 
féktest:

alu U-fék


fékkar:

Tektro


 
további információk:

Ende Rotor


Haro logó

Haro márka bemutatás

A Haro kerékpárok története visszanyúlik egészen 1976-ig, mikor egy stílusra fogékony, és biztos kezű kaliforniai srác, Bob Haro azzal elégítette ki BMX függőségét, hogy a sportág élversenyzőinek rendszámtáblákat készített. A Haro rendszámtábla azonnali sikert volt, és a sportág ikonjává vált. A Haro táblák iránti kereslet olyannyira rendkívüli volt, hogy nemsokára egy vállalkozás született belőle.

Amikor épp nem termékeket tervezett gyárának, Bob BMX trükkök tanulásával ütötte el az idejét. A sportnak neve még nem volt, de ősatyja már igen. Miután tökéletesítette repertoárját, Bob utcára vitte trükkjeit, egy teljesen új sportágat alapítva.

Az 1980-as évek elején a BMX Freestyle gyorsan fejlődött. Hogy kielégítse a bringások igényét egy olyan bringa után, ami a flatland-től a rámpákig mindent bír, Bob Haro bemutatta az eredeti Haro Freestyle-t, amely ismét azonnal sláger lett. A gyár arról az emberről kapta a nevét, aki szó szerint kitalálta a sportot és aki rögtön az élvonalbeli BMX tervezés és technológia világában találta magát.

Ahogy az idő haladt, úgy haladt a sportág is. A ’90-es évek közepén a sportközvetítés felfedezte a BMX-ezés igazi izgalmát és élvezetét, és a sport bekerült a köztudatba. 15 éves történelme során több Haro kerékpáros nyert X-Game-es érmet, mint bármelyik másik márka bringása.

A Haro kerékpárok 2008-ban ünnepelték 30. évfordulójukat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Haro F3 termékkel kapcsolatban: